Kijkt zeker lekker weg maar het is geen happy go lucky serie. Best wel zwarte humor en heavy onderwerpen met momenten. Maakt het alleen maar leuker imo, maar tis geen big bang theory om maar iets te noemen Rauw realistisch portret van de familie Gallaghar. Je lacht je met momenten een breuk maar een traantje hier en daar kan ook. Serie heeft een geweldige set aan karakters waar je echt mee meeleeft. Enjoy!
Dat wel, maar het is gewoon heerlijk meekijken en meeleven..al zijn de onderwerpen weleens heavy vind ik het toch wel luchtig. Merk dat ik heel geboeid blijf kijken. Inmiddels 4 afleveringen gezien. En tietjes van karen gezien
Holy shit IT IS BACK. En hoe. Nice. Gaat dat zien! Ik heb kennelijk gemist dat deze episode al eerder gelekt was. Achja, minder lang wachten tot aflevering twee.
Ik ben eigenlijk best blij dat ik deze serie laat heb ontdekt. Ik zit nog gewoon in S1 maar vind elke aflevering genieten. Hoef niet te wachten gewoon lekker alles achter elkaar kijken
meh, altijd vervelend als je ´dagen´ bezig met plannen wanneer je de nieuwe episode gaat kijken en dan er achter komt dat er geen nieuwe is.
Zeer jammer idd. Vind dat de show wel in een dipje zit imo. Laatste 2-3 eps vond ik niet heel interessant.