1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Sitcoms

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Viktortje, 13 aug 2008.

1. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Two and a half men is briljant, keek afgelopen tijd ook vaak "Freddie/freddy"
    En in de trein wil ik 'everybody loves ramon' nog wel eens aanzetten.

2. SysanApse

SysanApse Guest

House , is toch geen sitcom :A ?

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eerste 2 seizoenen waren heel erg goed, het derde goed en het vierde tot nu toe niet echt boeiend meer.

Aanrader is trouwens ook The Big Bang Theory (is volgens mij nu ook op Veronica ofzo te zien) Ben zelf nu begonnen met Two and a half men, ook wel aardig :0

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Toevallig gister gezien toen ze elkaar op hun slechte gewoontes wezen. Best een toffe serie inderdaad en ga ik zeker vaker kijken :)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bump.

Ben al een tijdje "verslaafd" aan Off Centre maar daar zijn gewoon maar 28 afleveringen van gemaakt :mad: Waarom worden de toffe series altijd gecancelled...

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik begrijp nooit wat er zo geweldig aan Frasier is:+ Ik vind het gewoon saai om naar te kijken.

That 70's show, malcom in the middle en the office us vind ik wel geweldig.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Frasier altijd wel grappige momenten hebben eigenlijk. Maar dan moet je de aflevering wel goed volgen. Als je het half kijkt dan zal je het saai vinden. Becker vind ik trouwens best wel lame, echt zo voorspelbaar en ook niet echt geweldig geacteerd ofzo. Met als toppunt dat stomme schaap, Linda geloof ik.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Echt vette serie ja _O_ had volgens mij alleen een heel erg slecht timeslot waardoor er bijna niemand na keek :'-(

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Misschien omdat de acteurs in films zijn gaan spelen? John Cho is echt een baas! *)

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Het eerste seizoen van That 70's show heb ik een paar maanden geleden op aanraden van een goede vriend eens helemaal bekeken. Ik vond het niet grappig eigenlijk. Die vriend ligt soms vlak om de grappen maar ik bleef er naar kijken omdat het wel lekker weg keek.

The Office US vind ik ook echt geweldig. Soms moet ik wel lachen om die opmerkingen of acties :p

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    off centre is echt geniaal ja. Heb nog die seizoenen hier liggen.
    Naast two & a half men mn favoriet.

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Begin seizoenen van die serie is nog wel tof.
    Als op een gegeven moment iedereen weggaat blijft er van de serie ook weinig over.

Volg zelf How I Met Your Mother en The Office US op dit moment. :)
    Entourage lijkt me trouwens ook tof, binnenkort eens even checken.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Scrubs.

Ik ben nu aangekomen bij Seizoen 06, en ik het is echt verschrikkelijk maar zodra de TV aan gaat, staat Scrubs aan. Schitterende serie. Ik heb bij veel series dat ik het allemaal leuk vindt, en dat ik veel moet lachen, maar Scrubs heeft een gouden combinatie van lachen, ronduit hinniken van de achterlijkheid van sommige dingen en ook zielige momenten.

Einde van seizoen 05 (voor de mee kijkers is dit) was het zo mooi op het punt dat Dr. Cox het even niet meer zag zitten, was echt zo mooi. Dat soort dingen wisselen ze heel goed af. Sowieso hele goede acteurs. Wordt er echt in meegesleurd.

*gaat weer verder kijken

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zondag, om 20:00 aflevering 1 en 2 :) Lijkt me ook wel een leuke serie inderdaad!

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Entourage is geniaal kan echt iedereen aanraden om die serie te kijken.

Scrubs is ook vet al was seizoen 8 wat minder. Ben benieuwd hoe de Spin-off/nieuw seizoen (?) van Scrubs wordt

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Entourage lijkt me ook wel vet ja, wordt alleen doodgegooid met die promo's op Comedy Central. Echt extreem vaak. Maar dat zegt wel genoeg over hoe belangrijk ze die serie vinden.

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik kwam daar 5 minuten geleden ook achter.8)
    Zag het net weer op tv dus ik maar eens kijken hoeveel seizoenen er waren en of de dvd ergens te krijgen is. Op beidde punten dus een negatief antwoord gekregen.:'-(

Verder is "How I met your mother" een van de weinige leuke sitcoms die ik nog wel eens kijk.
    En soms kan ook "Two and a half man" wel humor zijn.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Method & Red show mist nog op je lijst.
    Is welliswaar uit 2004 en heeft maar 9 afleveringen ofzo omdat het canceled werd alleen ik vind het wel een geniale show.

Scrubs is ook echt geniaal. heb alle 8 de seizoenen hier waarvan de meeste origineel.
    seizoen 8 vind ik alleen wat minder. helemaal het einde. Ben ook wel benieuwd naar hoe het verder gaat.

19. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    scrubs is inderdaad geweldig, verder off centre en two and a half men.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Everybody loves Jim
    Two & A half men
    Scrubs
    Off Centre (Deze is toch die met Chau, Euan enzo?)
    En nog veel meer :+.

Deel Deze Pagina