Big Bang Theory! 33 Ik ben trouwens op zoek naar een nieuwe Sitcom om te volgen . Ik heb de volgende al gezien, en ik zal ze van goed naar minder goed ordenen Stipt op nummer 1: The Office US 2: Entourage 3: How I Met Your Mother 4: The Big Bang Theory 5: Two And A Half Men 6: Parks and Recreation Any suggestions?
According to Jim vind ik echt geniaal en heb ik een hele tijd gekeken. En natuurlijk That 70's Show, heb hier alle 8 seizoenen staan!
The big bang theory vind ik nu echt geniaal. In het begin vond ik het niet zo leuk en nu zet ik hem standaard op Veronica om 20 uur. Sheldon vind ik alleen erg vervelend af en toe. De rest
Ik zat laatst weer That 70's Show te kijken, het valt me nu pas op hoe ongelooflijk slecht ze acteren. Nouja, het was wel leuk. The Big Bang Theory heb ik nu helemaal afgekeken. De eerste 3 afleveringen vond ik helemaal niks (behalve Kayley natuurlijk). Maar ik vond het toch wel een stuk leuker worden. De echte doorslag was het eind van seizoen 1, maar Sheldon z'n Mandarijns, en je merkt dat het begin de characters nog niet echt hun persoonlijkheid hadden. Leonard nu is in plaats van een irritante kneus een grappige kneus. Sheldon en Howard zijn gewoon geweldige characters, die moeder van Howard ook. xD En dan Rajesh en Penny hebben ook echt wel hun momenten. Maar erg vermakelijk om er naar te kijken, vooral die nieuwste aflevering vond ik erg sterk.
Dat is juist zo geniaal. Hij is gewoon zo goed geacteerd dat mensen zich er echt aan beginnen te ergeren.
Ja zeker echt een geweldige acteur. Echt perfect voor zijn rol. Die gast is trouwens 38 ofzo die hem speelt. Zo ziet ie er echt niet uit.
Ik ga juist telkens stuk om hem als hij weer zo'n line heeft met alleen maar ingewikkelde termen. Of zijn imitatie van Admiral Ackbar.
Joey is back on veronica Niet heel erg orgineel, maar het maakt de avond wel compleet aangezien hij de enige saaie sitcom op een doordeweekse avond heeft ontvangen (ben de naam kwijt, met die alien familie) Nu is het dus Joey < According to Jim < To guys and a girl < Two and a half man < The big bang theorie
Sheldon, Jim Belushi, Doug Heffernan (king of queens) en John Cryer (Alan in Two and a half men) zijn briljante acteurs, bij de 70's show kon geen van allen acteren, Jackie is nu wel een goede actrice
Nee. Ze doen het leuk, maar qua acteren voelt het echt enorm nep aan. Niet dat ik een acteur ben, of me daar verder in verdiep. Maar vooral die ene die Donna en Jackie (Mila Kunis) spelen die vind ik vooral in de eerdere seizoenen best slecht.
Zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen. Achja, voor mij blijft That 70's Show de beste sitcom ever Wat ik overigens niet wil zeggen dat ik van andere niet geniet.