[TV]Smallville!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dark Knight, 19 sep 2004.

1. Dark Knight

Dark Knight Vulcanus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het 4de seizoen gaat binnekort beginnen, aanstaande woensdag om precies te zijn, te beginnen met de aflevering Crusade.

LOIS LANE HITS SMALLVILLE, CLARK FLIES AND MARGOT KIDDER GUEST STARS -- Clark (Tom Welling) returns to Smallville re-programmed as Kal-El. Intent on fulfilling his destiny, Kal-El takes to the skies to steal a powerful kryptonite crystal. Determined to save her son, Martha (Annette O'Toole) turns to Dr. Swann's emissary, Bridgette Crosby (Margot Kidder, "Superman"), and learns about a surprising new form of kryptonite. Meanwhile, Lois Lane (Erica Durance) comes to town to investigate the murder of her cousin Chloe (Allison Mack). Also, Lana (Kristin Kreuk) returns from Paris with a new attitude and a new boyfriend (Jensen Ackles, "Dark Angel"), Jonathan (John Schneider) lies in a coma, and Lionel (John Glover) faces a grim new life in prison. Michael Rosenbaum and Annette O'Toole also star. Greg Beeman directed the episode written by Al Gough & Miles Millar (#401).

Ja je leest het goed, Clark gaat vliegen! 8)

/Mod Spoiler-tags toegevoegd. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2005
  2. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    waar en wanneer?

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    welke zender?

EDIT: laat maar zitte weet het al |:-, volgende keer alleen zeggen als het in Nederland is, waarschijnlijk ben jij de enigste met WB.

Greetz Martini

Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    leuk trouwens dat je het had gespoilerd

ik heb vandaag even eindelijk S2 (dvdbox) gezien van Smallville (ja, ik liep achter). en ik vond het erg spannend geeindigd. ik hoop nu dat het snel op tv komt anders ga ik het op de 'andere' manier bekijken ;)

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    wat is smallvile?

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    smallville is een serie die over (superman)clark kent in zijn jeugd gaat. Smallville is het dorrup waar hij is opgegroeid. zoek voor meer info bij google op superman en smallville

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb zojuist de eerste twee afleveringen van het 't derde seizoen gezien en ik moet zeggen dat de serie echt steeds beter wordt. Je merkt echt dat de kwaliteit van de serie ieder seizoen omhoog gaat. Mooi ook om te zien dat het nu allemaal wat harder begint te worden en hoe de personages en verhaallijnen zich beter beginnen te ontwikkelen. Ook leuk dat onze eigen Rutger Hauer hierin meedeed. Het enige minpuntje was dan de verhaallijn rond Lex Luthor die echt aan de belachelijk kant was. Hieronder bevind zich echt een major spoiler. Absoluut niet lezen als je niet wilt weten wat er met Lex Luthor gaat gebeuren.

Ik bedoel kom op zeg, hij overleeft de vliegtuigcrash, leeft vervolgens maandenlang op een onbewoond eiland waar hij compleet doordraait om vervolgens gered te worden en de volgende aflevering ineens weer gewoon z'n leventje weet op te pakken. Om daarna notabene nog een keer in dezelfde situatie terecht te komen, maar nog op tijd weet in te grijpen door zelf het vliegtuig te besturen :{

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het ook niet lezen...
    ik wil zo dolgraag s3 zien :'-(

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even echt een hele grote trap omhoog.

Ik ben deze week begonnen met seizoen 1 van Smallville te kijken en ik vind het echt geniaal. :)
    Als iemand niet weet wat hij moet kijken dan kan ik Smallville zeker aanraden. Alleen bij aflevering 6 heeft die een beetje een dip, maar daarna gaat de kwaliteit met sprongen omhoog. _O_
    Is er nog iemand anders die deze serie volgt? Volgens mij komt die niet op de Nederlandse tv, maar daar is tegenwoordig toch alleen maar rommel.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    He wat toevallig ;) .. Ik ben ook onder een steen vandaan gekropen en ik heb ook maar eens besloten om smallville te gaan kijken .. Ik heb net Series 1 gekocht en ga deze week een paar afleveringen kijken ;)

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Seizoen 8 is alweer begonnen. :cool:
    Ben echt benieuwd hoe het met Lex is afgelopen.. Denk dat we nog wel meer van hem zullen horen. :cool:

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook leuk als je geen fan van Superman bent? -Totaal niet

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    season 8 is wel weer lache. begint nu eindelijk beetje te worden zoals het hoort.
    met daily planet enzo.

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de films ook niet echt leuk, maar Lois and Clark - The new adventures of superman heb ik wel veel gekeken vroeger. Er zitten heel veel verwijzingen naar die serie in Smallville, wat het ook extra leuk maakt!

Deel Deze Pagina