[TV] Southpark [deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Viktortje, 29 okt 2009.

1. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :lol:

"Tom Cruise has semen on his back"
    ":eek:"

Nice aflevering. Censuur stukje op het einde gaf mij koppijn. :9

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dat vond ik ook minder. lijkt wel of ze bang zijn geworden. Ik kan me nog een ep herinneren waar in van alles gecensureerd werd en dat lijkt een van de meest grofste eps te zijn. hier gaat het de verkeerde kan uit. nu is het censuur niet meer leuk.

3. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat einde is echt meesterlijk _O_ Ik ben trouwens benieuwd wat Coppercab er van vind:p

Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte eerst echt heel erg dat coppercab de head ginger zou zijn, maar het achteraf was dit toch wel beter met het hele vader van cartman verhaal

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of al die piepjes over het woord mohammed heen de keuze van Matt en Trey was, of dat ze dat was opgelegd door de zender. In dat interview hadden ze het er al over dat ze het liefst gewoon mohammed wilde laten zien, maar dat is nu dus wel helemaal van de baan geschoven.

Ik had eigenlijk ook coppercab als head ginger verwacht, maar dit was ook wel een goeie. Ik zat nog te denken dat 't de Denver Bronco's waren, maar dan het hele team:p. Ah well.

Ik was ook blij Mephesto weer eens te zien. Koning. Jammer dat Chef niet nog even langskwam, maargoed die was ook wel behoorlijk dood.

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Lol pip died,
    En eric half ginger haha:D

Jammer ik had eigenlijk gehoopt op een 3-delige episode/

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha serieus south park is voor mij nu ZO af gegaan.. en het maakt me niet uit of het de makers waren of comedy central. Wat een pussies zeg.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja maar als je er even over nadenkt. Mohammed was censored en dat was zijn power, die tom cruise ook ineens kreeg. Hoe hadden ze dat anders willen doen? Dat was zeker al zo bedacht. Misschien waren die piepjes er voor de doodsbedreiging nog niet, en was dat uitleg dat als je met mohammed fokt je gewoon vermoord wordt ofzo. Maar die zwarte censored balkjes was zeker al bedacht. Denk ik.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ernstig, is zelfs op het Journaal al de hele dag...

Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ze waren in eerste instantie van plan Mohammed gewoon af te beelden. Dit is na verzoek van tv zender veranderd naar de censuur-balk.

Na de uitzending hebben radicale moslims van de site RevolutionMuslim.com doods bedreigingen gedaan naar de makers met een foto van de twee samen met een foto van Theo van Gogh die dood op straat ligt en de waarschuwing dat dit met hen gaat gebeuren.

De tv zender heeft letterlijk minuten voor de uitzending alles Mohammed gerelateerd nog weg gepiept. De release van de online episode was daardoor ook uitgestelt omdat ze simpel weg alleen het orgineel hadden en die niet mochten uitgeven.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    alsof die makers van southpark er wat aan kunnen doen dat Comedy Central niet wilt dat ze mohammed afbeelden..

12. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe saai als coppercab headginger zou zijn scott terriman is veel genialer. die dikke trieste youtube ginger mag niet zoveel eer krijgen om in een south park aflevering te zitten.

your dad was the right tackle of the denver broncos :p

13. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet gewoon de bedoeling van SouthPark om te laten zien wat er gebeurt als er geen openbare kritiek meer gegeven mag worden? Vandaar ook dat "emotionele" stuk op het eind wat compleet werd weggebliebt. Denk dat dit gewoon de keus was van de makers en niet van Comedy Central.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.161
    wat een poepaflevering..geeneen keer kwam er een smile op mn face.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb ik niet zelf bedacht hoor stond zelfs in de Nederlandse kranten. En geloof ook op het nieuws geweest.

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb zon hekel aan die radicale moslims, het moet zoals zij het willen en anders word je met de dood bedreigd. eigenwijze donders:x

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ik heb net beide afleveringen gezien.

Echt, serieus. Wat een slappe zakken die Moslims. Nee, het is wel leuk dat Jezus, de Kerstman en Buddha op de hak genomen worden maar zodra het Mohammed is, is't gelijk weer gezeik. Ik vind dit echt gewoon TE belachelijk voor woorden :emo:

Zodra je ook maar iets negatiefs zegt over de Islam word er gelijk gedreigd met de dood. Nee, dat is normaal ... :emo:

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Moslims mogen hun profeet niet afbeelden. Dat is bij die andere religies niet zo, dus er is wel een verschil. Maar zelfs dan blijft het bijzonder droevig om te zien hoe lichtgeraakt mensen zijn door een achterlijk, verwerpelijk iets als geloof.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zegt het goed. Moslims mogen de Profeet niet afbeelden. ;)
    Iemand een linkje van de laatste episode?

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    In het christendom mag God en dergelijke toch ook niet worden afgebeeld?

Deel Deze Pagina