ja idd dat vind ik zelf ook altijd wel het leukst eraan, die kleine grapjes tegen elkaar. hehe Tom Cruise en die Orka ben laatst weer beetje begonnen met seizoen 1-2 op m'n iPhone te kijken, mis die afleveringen wel dat ze op school zitten
Ze zijn gewoon teveel met de "actualiteiten" bezig. Tussen aanhalingstekens omdat het ook al niet actueel meer is, maargoed. De tofste afleveringen spelen zich meestal gewoon in South Park af zonder allerlei bijfiguren zoals nu weer de hele BP. Ik hoop echt dat de volgende aflevering niet weer inhaakt op een of andere gebeurtenis.
Ja ik denk dat we toch over het algemeen kunnen zeggen dat er een dalende lijn in de kwaliteit van de afleveringen zit. Zo nu en dan zit er wel een grappige tussen, maar vroeger was het gewoon bij elke aflevering dijen kletsen en dat is nu niet meer.
Volgens mij praten jullie poep. De reden dat South Park nog bestaansreden heeft is dat het zo goed weet in te haken op de actualiteit. Anders zouden ze gedwongen worden elke aflevering hetzelfde trucje uit te halen (Cartman die een fatass wordt genoemd, Kenny die dood gaat, etc..). Vroegâh was het vaak dijenkletsen ja, onderhand heeft South Park een subtielere humor gekregen. Dit is helemaal niet verrassend; Matt Stone en Trey Parker zijn nu een stuk ouder geworden. Ik denk dat veel mensen verkeerde of te hoge eisen aan nieuwe afleveringen stellen. South Park is ontzettend solide en zal dat voorlopig blijven als ze zo doorgaan.
Volgens mij kijk jij South Park in een evil parallel universe. Je zegt het precies verkeerd om namelijk.
Populariteit van South park is idd juist aan het afnemen. Het was juist zo populair omdat het zo grof was, omdat er allemaal van die foute grappen gemaakt was, omdat het echte dije klets humor was. Tegenwoordig lopen ze alleen een beetje te spotten met actualiteiten wat soms ook wel grappig was, maar het haalt gewoon het oude vertrouwde "gingers have no soul grappen" niveau.
Denk als ze bij het oude Southpark waren gebleven en niet waren overgestapt naar de "Actualiteiten" Southpark. Dat het dan allang gestopt was door slechte kijkcijfers.
Nieuwe aflevering was echt te saai.. Vind het hele seizoen tot nu toe echt niet dope. Alleen die Inception shit was lachen, die aflv dat Stan's pa grote ballen heeft en die met dat kotsende verhaal van.
Gisteren kwamen de top 10 afleveringen die de wereld hebben veranderd. Zaten wel leuke afleveringen tussen!