Ik denk dat mijn instelling is veranderd. Vroeger keek ik altijd naar South park met het idee dat ik 't een van de vetste series ooit vond. Nu dat beeld volledig is afgebouwd kan ik er neutraal naar kijken en is 't gewoon wel oke. Ik kan dus ook niet echt teleurgesteld zijn met de laatste aflevering. Fuck it.
Oh ik kijk het al heel lang niet meer. Vorig jaar wel af en toe, maar alleen als ik goede reacties over een episode hoorde. Ik heb nog niks van het nieuwe seizoen gekeken.
Damn, wat een verschrikkelijk slechte ep. Totaal niet leuk. En zoals vaak proberen ze een 'grap' 10x te herhalen, terwijl die de eerste keer al niet leuk is. Ze moeten echt eens met wat goeds gaan komen, anders stop ik gewoon met SP.
Vond Faith hilling tot nu toe de beste van het nieuwe seizoen, de gene die het meest tegenviel was die van dat ze met ze 4e van een touw gaan gliden (ben de naam kwijt).
Ik vond deze het best tot nu toe: [yt]xhNneU5shTs[/yt] Jacking for the looooorrrd!!! Voor de rest vind ik het tot nu toe niet veel soeps.