1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Southpark [deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Viktortje, 29 okt 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Houdt je bek ofzo? Wordt dit ineens 'De grote bitch thread'? Doe gewoon ff normaal. Volgens mij kijkt 99% hier op South Park Studios hoor.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, ik mis sommige dingen wel een beetje van vroegah. En met vroeger bedoel ik de eerste 3 seizoenen. De humor was toen die tijd veel harder. Nu werken ze veel meer naar een grap toe. Stan en Kyle werden op eens veel volwassenerderder, waardoor de show ook weer veranderde. En met Butters erbij werd t weer anders.

Ik niet niet zeggen dat ik SP nu kut vind, want soms is t wel geniaal, maar vroeger was de humor gewoon anders. Ik moet ook zeggen dat t er grafisch stukken beter uitziet.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nope. Al moet ik bekennen dat ik in de laatste paar afleveringen weer een paar leuke momenten vind zitten.

Maar de eerste seizoenen (t/m 8 ofzo) blijven ongenaakbaar.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weet je ik zie het zo: Het is wel zo dat de humor vroeger anders was en soms ook leuker, maar vroeger waren ook niet álle afleveringen leuk, zoals sommigen doen suggereren. Er zitten gewoon altijd een aantal epische afleveringen per seizoen tussen. En de rest van de afleveringen wisselen een beetje van niveau. Dat is altijd zo geweest, ben ik van mening.

Ik heb de nieuwe aflevering nu maar (met nieuwsgroepen) gedownload, dus ik die ga ik nu eens kijken.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind SP ook steeds minder leuk worden, ik weet niet waar het door komt. Kan ook gewoon aan mezelf liggen en dat ik de 'humor' een beetje ontgroeid ben.

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De afgelopen 2 seizoenen waren gewoon kut. Maar dit seizoen is juist weer geweldig, SP humor kan je niet ontgroeien :+

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet ik dit seizoen dan toch maar een kans geven, vroeger had ik echt die ROFL momenten maar nu is het meer van 'meeh'. Die fatbeard aflevering vonden volgens mij veel mensen goed maar ik vond het maar lame.

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Moet je natuurlijk wel een beetje de actualiteit volgen.. Fatbeard was echt geweldig 8)

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Duhh, natuurlijk weet ik van de Somalische piraten. Maar dat bedoel ik nou, iedereen vond het geweldig maar ik had meer iets van 'Meeh, was dit het nou?'. Die echte ROFL-momenten waarbij ik gewoon stuk ga heb ik niet meer met Southpark :'-(

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kut?

Ik vond deze afleveringen van Seizoen 12 echt ge-wel-dig! Sowieso seizoen 12 wel.

- Major Boobage (over die kattenpis waar ze stoned van werden, cheezen)
    - Over Logging (dat het internet weg was, en dat ze naar Californee gingen - "There was a ghost... this is ectoplasm!")
    - Super Fun Time (een van de geweldigste aflevering aller tijden, dat ze in dat 1873 theme park zaten en dat boeven net een burger king hadden beroofd en cartman en butters naar de super phun time gingen)
    - Breast Cancer Show ever
    - Pandemic 1 & 2 (met die droge opmerkingen van Clyde en die camera van Randy :lol:)

En uit seizoen 11:

- De 3 imaginationland afleveringen
    - Guitar Queer-O
    - The List

Maarja, ik vind eigenlijk alle seizoenen wel leuk, alleen soms beginnen ze minder leuk te worden omdat ik ze al té vaak gezien heb. Zoals de aflevering 'Good Times With Weapons'. :+

Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zeg niet dat alle afleveringen uit die seizoenen kut waren, maar overall was het niet super ;)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hehe ik heb net de nieuwe aflevering gekeken. Het is inderdaad gewoon een ander soort humor tegenwoordig. Het is gewoon de hele aflevering 'wel leuk' en niet af en toe 'schaterleuk' zeg maar.

Trouwens, het is toch echt:

:+

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zit nu te kijken

RUBBLE RUUBBE :p

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet eens. Ik vond zeker die eerste seizoenen vrijwel zonder uitzondering geweldig.

Die nieuwe is trouwens gewoon weer geen zak aan, helaas. Alleen wel grappig dat ze die Harleykneuzen afzeiken. Vreselijke stumpers zijn dat en die lelijke stalen rossen van ze maken een afgrijselijk geluid.

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Door die rubbe ruubbe ( als je dat zo typt) aan een episode.
    Van een chinees die de Chinese muur moet beschermen van Mongolische (land) soldaten.

Iemand weet welke dat is :D

Volgens mij is dat ook die episode, van pedofielen

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Seizoen 6, episode 11.

17. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Bike curious :lol:

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Aflevering was leuk, alleen op een gegeven moment werd dat gepruttel van die bikers zelf wat irritant.

19. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk was hij niet echt zo grappig, gwn een paar lach momenten meer niet.

Hopelijk is de volgende beter.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Idd, heb niet echt gelachen

Deel Deze Pagina