Ik vind zowel Whale Whores als de laatste aflevering echt geweldig. Nu heb ik alle afleveringen van Whale Wars gezien en ben ik zelf een motorrijder, wat misschien mijn mening enigzins beïnvloed. Ik vind ze beide geweldig, ben benieuwd wat ze van de volgende maken!
Nieuwe preview staat er: 1313 - Dances with Smurfs Eric Cartman seizes the opportunity to become the voice of change at the school when he takes over the morning announcements. His target is South Park Elementary's Student Body President, Wendy Testaburger. Cartman is asking the tough questions and gaining followers. http://www.southpark.nl/
Ben ik mee eens. Vond de eerste seizoenen sowieso een stuk droger en met minder moraal. De nieuwe seizoenen hebben zijn momentjes, maar niks kan de eerste seizoenen overtreffen.
Ik vind het juist goed. Je kan niet verwachten van de makers dat ze 13 seizoenen flauwe grappen gaan maken, na een tijdje wil je iets nieuws op de markt brengen.
Ik vind het trouwens jammer van de NL comedy central dat ze niet bij zijn met south park. Ze herhalen en herhalen maar terwijl er elke donderdag een nieuwe aflevering uitkomt, maar die zenden ze niet uit.
Nieuwe aflevering is leuk . Beter dan vorige afleveringen, maar vond het iets minder dan die met Butters de pimp.
Wat cartman deed was geloof ik ook een soort persiflage van Glenn Beck, van Fox News. Als je weet wat voor fratsen hij uithaalt is het een stuk leuker De bewuste scene van Glenn Beck zelf: http://www.youtube.com/watch?v=L0OUXkZO8vE
Geloof t ook ja. In 'the Daily Show' werd die kerel al soortgelijk onderuitgehaald door een wacky complot theorie van Jon Stewart. Komt erop neer dat Glenn Beck blijkbaar overal een complot achter ziet en op die manier mensen onderuit probeert te halen. Als je dan nog nagaat dat Fox News zo'n beetje de grootste zender in de VS is en een groot deel van het Amerikaanse volk die bullshit ook nog gelooft... reden genoeg voor persiflage Jammer dat de daily show 't al eerder deed en imo beter en korter
Ik had gister btw zo´n aflevering gezien van dat Walvissen programma op Discovery.... Jezus wat een stelletje mongolen, ik schaam me gewoon als nederlander dat dat een nederlands schip is zeg. Die kapitein is echt een dikke mongool, met een vet lelijke kop
Hij is echt heel erg smerig!! En they killed the monkey's Maar ik vond hem niet zo heel leuk! Behalve Eric met zijn minorities.