Klinkt goed! Leuk verhaal. Eindelijk ook weer als vanouds 2 verhalen door elkaar. De laatste aflevering was trouwens erg leuk. Toch beat niks of niemand Kenan & Kel in de dijenkletsers.
Gisteren was The real southpark op tv. Bleek dus een 1 april-grap te zijn (zoals verwacht), maar ze zonden daarna wel de eerste aflevering van het nieuwe seizoen uit. Die met Tiger Woods, het was niet de beste aflevering, maar de stukjes met die apen en die Xbox momenten waren wel grappig.
LOL ik hield het niet meer toen randy en co skippy ballend wiet zaten te roken met een hilarisch deuntje op de achtergrond.
Ik lees even terug en ik wist niet dat Ginger boy bestond hahahaha hij is echt serieus gewoon!!!! Hahahahaha ik dacht dat hij zelf een grapje maakte....
De nieuwste aflevering met die ballen en wiet was wel vet. Ik vond alleen de eerste 2 echt niet grappig, wel jammer.
idd zo dacht ik er ook over ik hoop ook niet dat ze een aflevering gaan maken over die ginger, dat zou teveel eer voor hem zijn.
Precies,...ik hoop dat ze mij nadoen ik ga ook maar zeuren over my people de euh...lange neus people ofzo...of de xboxworld people mwahah.. Maar de eerste 2 vond ik ook niks aan.
vannacht was een nieuwe aflevering: you have 0 friends over facebook ik heb hem op 720p, maar volgens mij kun je hem hier ook kijken: http://www.zshare.net/video/74724201f7cf926f/
En er lopen echt mensen op deze wereld die zo zijn op Facebook Was echt nice aflevering. You have 845,000 friends. hahaha