Even nagekeken. Aflevering duurt volgens de tvgids van starz maar 1 uur. Laten we maar hopen dat de actie snel begint dan. Morgenochtend meteen downloaden.
Lol, wilde net hetzelfde komen posten ! Nee dus, maar het duurt bij Spartacus meestal wal langer, ook vaak dat de 720p wel al online staat en de gewone versie pas uur of 2-3 later! Maar nou nog maar ff wachten dus, vanavond iig kijken !
Normaal staat hij er altijd op in de ochtend, maar zoals altijd zult zien, de laatste aflevering natuurlijk niet.
Denk dat de meeste wachten op de HD episode van dimension eigenlijk. Maar als jij die ook heb zijn tips waar je hem vandaan kan halen altijd welkom.
Ik wacht op de Xvid rip van Eztv, maar 500 MB en heeft altijd de meeste seeders/leechers. Zelfs nu hebben de vorige afleveringen 2000+ seeders/leechers.
Ik kon via torrentz.com slechts één faker vinden van aflevering 13, maar wil de aflevering nu wel graag eens zien.
Daaaaamn, episode 13 is echt BRUUT!! Sluit het eerste seizoen ook mooi af, ben benieuwd naar 2e seizoen
Alleen die van 256 mb oid staat erop idd......... Nou ik ben werke hoop dat vanaaf er wel op staat HD of evt xvid.