Denk dat ze dit ook hebben bedacht om de tijd te overbruggen van de genezing van Andy Whitfield (Spartacus) en om natuurlijk geld te verdienen.
wat een afsluiting van het seizoen, godverdomme zeg. Dit was sowieso de beste aflevering van het seizoen, de 1ste helft v/d aflevering was al erg vet met die flashbacks (zat erg goed in elkaar vond ik ) en de 2de helft was briljant. Iedereen heeft het moeten ontgelden , heerlijk. Ik geef dit seizoen een 9,5 , geen 10 puur door de mindere eerste afleveringen. Kan niet wachten tot seizoen 2.
Zeg dat wel, al vind ik het stom dat het 2e seizoen niet over zijn strijd met de Romeinen gaat. Zijn ziekte, van die acteur, zou daar niet voor in de weg hoeven te staan. Nu zie je al die dooie lui weer terug en dat vind ik gewoon zonde.
Je hebt ervaring met het hebben van ****** en tegelijkertijd in een fysiek/mentaal enorm uitputtende serie spelen? Of hoe bedoel je dit precies? Volgensmij doen ze die prequel juist omdat die zonder Spartacus kan worden gemaakt, en die sequel hebben ze hem natuurlijk hard nodig.
Een gladiator aan de chemokuur zou niet erg geloofwaardig zijn. Vind het best slim wat ze nu gedaan hebben. Overigens overschatten jullie de serie wel. Ik geef toe: ik zat, achteraf gezien, harder te haten op Spartacus dan dat het verdiende, maar het blijft nog steeds een verzameling slechte special effects, onnodig veel naakt en soms pijnlijk acteerwerk. De grote redding was het script met de vele plotwendingen, waardoor het op het laatste zelf best leuk werd.
daar gaat het bij mij ook om, het script. Het verhaal van Spartacus vind ik gewoon erg goed, dat in combinatie met vette gevechten waar ik me níet aan erger en het is voor mij een absolute topserie.
Prequel waar hij niet in voorkomt? A, dan snap ik het eindelijk. Dan heb ik het kennelijk verkeerd gelezen. Dacht echt dat hij mee zou spelen. Het is de makers ook geraden dat er een sequel komt. Ik hoop dat die dan de Romeinen echt ass kicked in die serie. Helaas laat de geschiedenis weten dat hij en zijn slavenleger aan het kruis zijn geslagen na een nederlaag tegen de Romeinen. Dit kwam vooral doordat ze te weinig wapens en uitrusting hadden.
Dat snap ik, maar ook de periode na Spartacus ontsnapping is er nog heel wat gebeurt. Ik denk dat we dus kunnen rekenen op 3 seizoenen. Jammer dat ze niet eerst begonnen zijn met die prequel die ze nu willen maken. Dat had het vervolg kijken, zoals ik het noem, wel wat makkelijker en leuker gemaakt. Ik denk dat het een bewuste keuze was de serie in deze volgorde te maken. Jammer, maar het is niet anders.
Yellow snapt het niet helemaal volgens mij, maar inderdaad ze doen nou de prequel omdat de acteur die Spartacus vertolkt behandeld word aan zijn ziekte. Niks vreemds mee en juist slim om zo meer te weten te komen over andere personages etc.
Inderdaad en ik vind het ook helemaal niet erg. Zaten een hoop interessante personages is in die nu Spoiler allemaal dood zijn.
Ik snap het wel gast. Laten we het er maar op houden dat ik het jammer vind. Ik denk dat het gewoon beter was geweest, ondanks dat die acteur k anker heeft, eerst die prequel te doen. Op die manier volgt het het hele verhaal veel makkelijker op. Nu weet je dat bijna iedereen al dood is. Ik hoop in ieder geval op een voorspoedig herstel van de acteur. Hopen dat hij geen of weinig chemo hoeft.
Dan is de verrassing er eigenlijks al af. Om die reden had ik het liever het verhaal voor het afgelopen seizoen eerder gezien. Op die manier zie je de dingen nog niet aankomen. Je weet het allemaal al als je bij de prequel begint te kijken. Vergelijk dat dan maar met Star Wars. Van te voren wist ik met de nieuwe trilogie al dingen en dat is best zonde. Je zou het ook een spoiler kunnen noemen.
Kerel je snapt het écht niet. Deze prequel gaat over de familie Batiatus. Het gaat over hoe de Dominus die we uit de serie kennen en zijn vader een grote ludis zijn geworden. Het gaat over hoe mensen als Doctore, Crixus en Barca geworden zijn wie ze zijn. Dat kan hartstikke interessant zijn en is gewoon een heel ander verhaal.
Zullen we dan maar nooit meer films/boeken/wat dan ook maken, je weet immers toch hoe het afloopt. Iedereen gaat dood. : Hoe kan een prequel een spoiler zijn? Het is gewoon een apart verhaal met dezelfde personages.