Dat snap ik helemaal niet. Je weet dat de Jedi dood gaan en dat Anakin Darth Vader wordt, en daarom is de eerste nieuwe niet boeiend?
Yellow....Even een facepalm plaatje opzoeken.... Lijkt me echt serieus wel een vette prequel. Doctore tegen Theocolos (spelling?) en Crixus en Barca zijn aan het begin van de serie al grootheden, dat is gewoon een gegeven. Lijkt me hard om hun opkomst ook te zien.
Lanista *) Lijkt mij overgens wel interessant deze serie. Vooral het duo Barca en Crixus zie ik graag terug.
Geef de voorkeur aan Crixus. Was blij dat Barca doodging in de serie. Gatver, wat een nicht. Wil niet spottend zijn ofzo, maar kan daar gewoon niet tegen. Crixus vind ik naast Spartacus gewoon een geweldig personage.
Vrijdag seizoen 1 gedownload, en gelijk alle 13 tot vandaag gekeken. Ik vind het echt een hele leuke serie om naar te kijken. Vooral de laatste aflevering natuurlijk. KILL THEM ALL!
Denk niet dat jij graag tegen over hem staat in RL! Had opzich wel even een WTF momentje hoor toen ik het zag maarjah aan de andere kant vind ik het ook wel weer mooi dat die makers dikke schijt hebben aan wat anderen er van vinden.
Het kan zijn dat de ziekte soms terugkeert, maar ik hoop dat het bij Andy Whitfield niet het geval is.
Het woord 'kanker' is toch allang niet meer gecensureerd? //edit Oh, zie nu pas dat die posts van 5 maanden terug zijn.
*stomme laatste post van de pagina* Nog maar een keer dan ! Check hier de trailer van Spartacus: Gods of the Arena: http://www.starz.com/originals/spartacus
Ja maar ik bedoel meer zijn 'weg naar de top'. Maar who knows.. we hebben nog maar 1 trailertje gezien.
Zou het alleen nog Spartacus heten om meer kijkers te trekken of zou hij er wel een soort kleine opbouwende rol in gaan krijgen richting het einde?
Het is zo ver!! Spartacus: Gods of the Arena S01E01 - Past Transgressions is gister uitgezonden !! Spoiler Zoek naar: Spartacus Gods of the Arena Pt I 720p HDTV X264-DIMENSION of Spartacus Gods of the Arena Pt I HDTV XviD-SYS Enjoy!
Ik ga eerst Heroes afkijken en daarna Spartacus S1 nog eens kijken, en daarna zijn er vast genoeg epi's van S2 online om me een tijdje bezig te houden