Ja, de achtergrond had zeker wel wat beter gekund. Als je in HD kijkt valt het meteen op. Toch vind ik het een erg toffe serie. Kan niet wachten op de volgende aflevering!
Je ziet ook soms glitches als hij zwaard door iemands mond douwt zie je duidelijk dat er iets niet klopt.. maar who the f*ck cares. Dit is echt een geniale serie.
Wauw, net aflevering 6 gekeken. Wat is die geniaal! Eerst vond ik Spartacus maar zo, toen op RTL aflevering 4 gezien. Zonet 5 gekeken, die al erg vet was, en 6 is echt .
Ik vond 4 ook echt wreed, 'The Pits' zijn echt zo goed gemaakt he. Echt zo'n zieke creepy plek. Deed me een beetje denken aan het beginstuk van seizoen 3 van Prison Break(Sona, alleen bleek dat later echt mee te vallen).
Net aflevering 8 gezien, ook te gek. Er zit gewoon personage ontwikkeling in en dat verbaast me echt. Goede zaak. Spoiler Hoe Crixus en Spartacus veranderen, verraste me. Het zijn veel minder types en dat vind ik goed. Aflevering 9 is nu aan het download, zo verder kijken.
Ik vind het ongelooflijk slecht, maar heb afgelopen keren wel op RTL 4 zitten kijken. Voor een goede serie over die tijd kan je veel beter de twee seizoenen 'Rome' kijken. Voor actie zijn 300 en Gladiator beter. Er zitten vrouwen met siliconenborsten in. Geef ze dan op zijn minst ook een horloge om.
Dat hindert jullie niet? Ik begrijp dat het een tv-serie is, maar dan had je iedereen net zo goed een t-shirt aan kunnen geven en een telefoon. Zelfde effect.
uhh nee? Als ze nou spijkerbroeken aanhadden of een of andere hoge pief luistert muziek via z'n iPhone terwijl hij naar een gevecht in the pits kijkt, sure. Maar wat de fack boeit het nou dat er neptieten in voorkomen die serie is sowieso al over the top, lekker boeiend. Maar ik stuur wel effe een mailtje naar de producent, of hij er wat van die lekker hangende uitgezakte in kan stoppen.
Dan zal ik wel de enige zijn die me eraan stoort. Voor mij is het ongeveer hetzelfde als iemand met een iPhone zien lopen tijdens de serie. Daarnaast is het acteerwerk echt heel slecht, maar dat was al duidelijk. Het allerergste is nog dat ik waarschijnlijk zondagavond toch weer kijk.
Die siliconen zijn erin geflikkerd zodat ik tenmisnte m'n chips nog naar binnen krijg tijdens het kijken.. allemaal van die afgezakte shit is niet goed voor m'n eetlust. Prima oplossing vind ik zo.
Met Spartacus weet je het nooit. Ze zenden ook lage kwaliteit afleveringen al ver van te voren uit via allemaal vage kanalen. Maar de goede ep 10 moet binnekort wel komen lijkt me.