1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Spartacus

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 18 mrt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu op naar 300 2, met ditmaal de slag op zee ten tijde van 300 de film. Check IMDB maar eens, wel nieuwe acteurs enzo uiteraard. ;)
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Whitfield is de 'oorspronkelijke' Spartacus uit het eerste seizoen. Zijn vervanger in de andere seizoenen is Liam McIntyre.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ep10 nu ook gezien:
    Goede episode, ook omdat ze voor deze serie zijnde vrij nauwkeurig waren met de historische details. Ja, weet dat dat bijna niemand wat boeit, maar mij wel een beetje. Ook leuk dat ze Whitfield nog even lieten zien en schreeuwen in de aftiteling. Deze episode is in alle opzichten een eerbetoon, al zal door de bloederige dingen bijna niemand dat zien denk ik.
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Afgesloten. De aftiteling vond ik heel kick gedaan.
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    tof tof tof, dat met die rode slang zag ik aankomen :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ep 10 is wel dik van Braveheart afgekeken en zelfs een vleug Gladiator. 8)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :eek:_O_:'-(


    Als iemand mij kan vertellen welke film/serie dit is, dan hoor ik het graag. Via IMDB word ik er niet wijzer van helaas.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. :thumbs:

    Clip deed me wel goed. Acteur helaas overleden, opvolging niet veel beter, misschien wel slechter. Spartacus als serie is nu gelukkig afgelopen, maar ik zou de acteurs van de serie nog wel graag in een grote blockbuster zien van de laatste 4 afleveringen. _O_
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond eens gaan kijken via Netflix, eerste episode had ik zoiets van....mja....even aankijken wat er verder nog gaat gebeuren. Want ik vond de pilot maar weird...de gebieden leken ook gigantisch nep soms. Maar na Episode 2 heb ik al zoiets van...dit ga ik verder kijken. :)
     
  11. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf episode 5 had het mij pas echt te pakken. Ik vond het eerste seizoen en de prequel het tofst. Daarna werd het naar mijn idee steeds minder.
     

Deel Deze Pagina