Spoiler Ik hoop echt dat die tr*t gevierdeeld wordt. God wat zal ik dan juigen. Echt. Nog nooit gehad dat ik in een serie iemand zo erg haat als die Ilithyia.
Ik durf hier gewoon niet meer te komen Ik doe mijn best om het gewoon op de tv te volgen maar al die spoilers hier maken me gek
Jesus...net aflevering 10 gezien. Spoiler Had hier wel al gelezen dat t een zielige aflevering was (spoilers uiteraard niet gelezen)...maar wtf zeg ! Die Ilithyca (of hoe je t ook schrijft) is echt een smerig rotwijf ! Hoop ook echt dat ze gevierendeeld wordt of iets dergelijks, en dan juig ik ook mee hoor !
Jezus ik probeer de serie te volgen op de zondagavond, maar het wordt wel verekte lastig om hier niet op die spoilers te drukken Heb er weer zin in vanavond. Nu snel weer deze thread verlaten voordat ik op zo'n Ep10 spoiler druk. Doeeeei
Ok ok ik vind het eigenlijk ook wel vet Vannacht de eerste 3 episodes gekeken geloof ik. Even de andere dvd's zoeken.
Spoiler Wat een kutwijf van mij mag ze echt dood dat domme blonde wicht Weet iemand wanneer aflevering 11 uit komt?
Ergens volgende week. Spoiler Fuck, dat irritante wijf is er nog steeds :{. En waarom is niemand maar nieuwsgierig naar Baca/Barca(?). Die trainer van ze was er ook nieuwsgierig naar en zou naar eigen zeggen nog wat onderzoek verrichten maar daar hoor je ook niks meer over .