Spoiler Alert Speciaal voor Ferron en Dyonko Na aflevering 10 gekeken te hebben () Spoiler Spoiler Alert!!! Spoiler Niet Doen!!! Spoiler Je opent nu een spoiler...... Spoiler Weet je het heel zeker? Spoiler Nee de vriend van sparti.... kutwijf Spoiler Alert
Ik vind dat je nu ook wel al wat spoilert. Althans, je voelt aan wat het betekent. Ik heb de ep al gezien hoor, dus ik heb niks te klagen verder.
net aflevering 10 gekeken had het niet verwacht wat er op het einde gebeurde hopelijk vrijdag of zaterdag aflevering 11
Spoiler Vergeet niet dat voor ze moet worden verkracht door 10 man voor ze wordt gevierendeeld, wat heeft die Spartacus een ongelooflijk kutleven...Varro was zo cool Vind het trouwens ook niet zo slim dat ze alle leuke personen zo snel al uitmoorden: Barca, Varro, Leikynia, als je er van die debielen voor terugkrijgt; zoals die duitse broers
Spoiler Ben ik het helemaal met je eens. Dat vind ik ook opvallend. Ik vind Crixus dan ook wel stoer, maar die Leikynia mis ik wel. Had nog een leuke strijd kunnen worden tussen haar en Illythia.
Ik heb aflevering 1 gister gezien, ik haak af. 300 vond ik geweldig, maar dit is toch echt niets voor mij. Veel te veel slow-motion. Bizar veel bloed. En de achtergronden, what the hell... Nee sorry, ik pas. Jullie er toch veel plezier mee.
Aflevering 1 is ook werkelijk een waanzinnig slecht uitgevoerde rip-off van 300. Maar het word steeds beter vind ik. Vanaf aflevering 3 word pas duidelijk hoe en wat de serie echt inhoud en vanaf 4/5 komt het verhaal écht goed op gang. Ik zag gelukkig aflevering 4 op tv en ben toen terug en verder gaan kijken.