Spoiler Hardman was toch al verslagen in de vorige aflevering omdat die geheimhoudingsplicht van Jessica omzeild werd door het financieel onderzoek van Darby dat vereist is voor de merger. Hij was toch min of meer een freelance advocaat zonder kantoor die ingehuurd werd door Zane, dus geen idee of we nog wat van hem zullen zien. Season finale vond ik iets minder dan verwacht. Het gaat nu wel erg veel om de emoties en persoonlijkheden achter de mensen in plaats van dat er nog enigszins sprake is van professionalisme. Suits was natuurlijk altijd wel over-the-top maar nu neigt het een beetje naar een soap.
Wat een top serie is dit zeg! Net pas "ontdekt" maar erg gaaf! In 2 dagen ep 1 t/m 11 gekeken! Vanavond ep 12 en door met seizoen 2! Lastig om alle spoilers niet te lezen maar hou me in Vind vooral de rol van de assisente van Harvey echt geniaal!
Klopt inderdaad. Net zoals het feit dat zowat elke vrouw in de serie bloedmooi is, als laatste die advocate die Harvey moest aannemen. Natuurlijk niet vervelend, maar toch kan ik me daar aan 'ergeren'. Ik bedoel, kom op
Binnenkort alle afleveringen nog eens gaan kijken, want ik vond het al moeilijk om het allemaal te volgen in de tweede helft van seizoen 2.