Vinden jullie Jessica ook eigenlijk steeds meer een zeikwijf? Ik hoop echt dat Varys... uh.. Edwards of Stephen, haar eruit gooit en Harvey eindelijk zijn naam op het bord zet. In het begin vond ik Jessica vermakelijk in hoe ze was, maar nu is ze een beetje meh, iedereen in de serie maakt (enige) progressie, behalve Jessica naar mijn mening, is eigenlijk al vanaf het begin precies dezelfde gebleven.
Vind het ook super hoe ze Donna nu meer in de picture hebben gezet. Goede ontwikkeling in de serie. Sowieso vind ik de Britse toevoeging top! /edit: Nu weet ik waarom Stephen bekend voorkomt. Het is fucking Max Beesley!
Dat vond ik ook idd. Ik heb het idee dat de schrijvers haar een beetje de bitch van de serie willen maken en het publiek tegen haar op willen zetten. Zou ze uit de serie gaan denk je? Of überhaupt weg bij Pearson Darby (of hoe de firm dan ook zal heten)?
Ik zou het wel tof vinden als ze weg zou gaan (gedwongen), niet een concurrentiecontract hoeft te tekenen wegens een of andere reden, en ze dan de nieuwe vijand wordt voor Harvey en Edward. Wel mooi dat ze trouwens een keer verloren vandaag, mag ook wel eens gebeuren.
Spoiler klopt niet echt hoor. Maar het is ook niet echt slim van je om in dit topic te kijken als je hem nog niet gezien hebt. Je weet dat erover gepraat wordt.
Heb nu hetzelfde , heb nu aflevering 4 gezien en het enigste wat me ervan weerhoudt om non stop door te kijken is mijn erg trage download snelheid.
Pff net ep3 gezien met preview naar 4. Die shit wordt weer haaard. Jammer dat de kijkcijfers teruglopen...kan wel eens zo het laatste seizoen zijn.
Ja loopt het terug? Begrijp ik niks van, vind seizoen 3 weer erg tof! Waar vind je die gegevens eigenlijk?