Wel begrijpelijk, er zit in veel personages niet echt veel vaart(niet dat ik dat perse erg vind, ik kijk het nog steeds graag, en ik merk dat ze het wel proberen door bijv. harvey vs jessica erin te gooien). Harvey is al 3 seizoenen bijna exact hetzelfde (maar niet praten over Jessica want die is nog extremer hetzelfde gebleven), wint bijna alles en we zien weinig prive, onze slimme jongen heeft eigenlijk maar 1 issue, zijn geheim geheim houden, en Lit, die krijgt al 3 seizoenen dis na dis te verwerken (vaak) zonder enige reden. Ik vind de personages zoals ze zijn vermakelijk, maar ze zijn wel erg Amerikaans en blijven oppervlakkig zonder extreem veel vaart als bijv. een breaking bad of luther. Edit na zien aflvering: Lewis / Donna Volgende week precies een aflevering die we nodig hebben, een beetje meer achtergrond en persoonlijke verhalen
Idd, niet heel bijzonder, wel oke Kijk wel echt enorm uit naar episdode 6!! De preview zag er tof uit!
Ok. Van seizoen 1 en 2 zijn er alleen imports beschikbaar. Dacht dat S3 in juni begonnen was in the States dus vandaar dat ik dacht dat een dvd uitgave daarvan misschien binnenkort (oktober) uitkomt.
Nee want seizoen 3 is in twee delen net zoals seizoen 2. Juli tot September en gaat dan weer verder in Januari.
Tof dat ze terug in de tijd gingen. Krijgen de personages nog wat meer diepgang. Snapte alleen niet waarom Spoiler Mike die brief van Harvard liet zien aan Rachel?
Spoiler Volgens mij om haar te laten zien dat hij niet enkel een fraud is, of niet moedig genoeg is geweest in het verleden om het te proberen bij Harvard, maar dat simpelweg omstandigheden ervoor hebben gezorgd dat hij nooit naar Harvard is kunnen gaan. Althans dat dacht ik toen ik het zag, misschien is nog wel een reden.
Meh, vond het geen hele leuke ep. Hou niet zo van dit soort afleveringen. Volgende ziet er wel veelbelovend uit!
Dope ep weer. Alleen er is gewoon erg veel kritiek op de serie, het wordt meer een soap ipv het sterke one case per aflevering scenario ala seizoen 1. Ben benieuwd of het seizoen 4 gaat halen, ik vrees van niet..
Gewoon een (drama)serie, geen soap. Mocht Harvey plots overlijden na een parachutesprong gone wrong en na 1 seizoen weer terugkeren, dan is het een soap. En Mike moet Donna bezwangeren.
Is idd gewoon een drama. Hoe wil je seizoen 1 omschrijven dan? Drama/law serie? Nu is de focus wat meer op de karakters en meer een rode draad. Ik vind het zo leuker.