Beetje een vaag seizoen, op momenten ook gewoon niet-boeiend. Het concept van één grote case (of in ieder geval: déze case in het bijzonder) werkte ook niet echt vond ik. Rachel ook echt gedegradeerd tot een roddelend bakvisje nu, net als Donna. Alsof vrouwen niks anders doen de hele dag. Maar wel meer van Katrina graag. En dat ze vaak wegloopt uiteraard. Pluspunt is dat het op het gedoe met die kat na verder wel minder over-the-top was, dat vond ik prima. De vondsten van Mike & Harvey om over een dood punt te komen in een case blijven ook vet natuurlijk.
Weet iemand of Seizoen 3 snel op dvd dan wel blu-ray te bestellen is? Of als iemand streamdiensten weet die seizoen 3 al aanbieden, dan hoor ik dat ook graag.
Vind dat splitten van een seizoen niet zo erg maar idd Maart is wel heel lang. Vorig seizoen ging het weer verder in Januari..
Jeezaaas. Maart pas. Als het nu in januari kwam was het uberchill geweest, weer ff lekker Suits tussen de 'grotere' series door!
Had eerder van de serie gehoord en vorige week mee begonnen, wat een geweldige serie is dit! Nu wachten tot maart helaas. Komt wel bij mij voor in de top 3 allertijde TV series.
Aangezien je pas begonnen bent, weet ik niet of je een grapje maakt over zijn spelfout. Dus als ik het sarcasme mis: excuses. Hij bedoeld waarschijnlijk Louis Litt, de begeleider van de associates.
Meh, vind deze teasers nou niet echt van een hoge kwaliteit. Wat de t easer moet doen is mij aanspreken en prikkelen om Suits te kijken en dat doen ze allebei niet.