En ik ben na een halve week aanbeland bij S02E03. Ik vind het zeker een goede serie en raad iedereen aan om deze te gaan kijken. Het verhaal begint vooral beter te worden eind seizoen 1/begin seizoen 2.
Wat een heerlijke scherpe serie zeg, i like it alot! Gisteravond s01e01 gekeken, vanavond gaan we een paar achter elkaar kijken......
Hehe, gister ook pilot gekeken, eindelijk aan kunnen beginnen. Tof, lekker sfeertje en nu al een geweldig duo.
Zo, ook aan begonnen. Nu halverwege seizoen 1. Heerlijke serie. Nu weer snel pleite hier om spoilers te vermijden.
Kan niet meer, moet tot januari wachten. Zou iemand trouwens dat 'Suits' in onderstaande pic kunnen verwijderen? Ok da's niet zo moeilijk maar meer dat suitsusanetwork.com en die logo's van twitter, fb, etc. onderin, maar wel dat de pic behouden blijft zeg maar. Is voor achtergrond op m'n mobiel. Alvast bedankt
Hoezo niet daannn. Het is 'm in deze link: http://www.filmaffinity.com/en/movieimage.php?imageId=326951061
Heb helaas nog maar 1 episode om te kijken. Suits zal helaas niet snel op blu-ray uitgebracht worden, van s1 kon ik alleen maar een dvd versie vinden :-(