Vind de verdeling Harvey - Mike nu wel top. Ze hebben er een nieuwe draai aan gegeven en die bevalt wel. Was ook wel nodig denk ik..
Kan me 3 niet meer herrineren. Die van deze week was wel oke. Hoop alleen niet teveel gedoe met die relatie van Mike en Rachel. Die kant gaat het wel op...
Gesprek tussen Harvey en Louis toen Harvey hem wilde 'bedanken' was goed gemaakt. Ook de zaak Gillis is lekker grimmig.
Wat vinden jullie tot nu toe van het nieuwe seizoen? Hoor veel kritiek dat Mike en Harvey niet meer samen werken maar ik vind het weer eens verfrissend en het kijkt nog steeds heerlijk weg, alhoewel de details van de zaken me soms wel voorbij gaan. D.B. Woodside vind ik overigens tot nu toe ook een zieke baas. Heeft trouwens al eerder met Jessica samengespeeld in 24 (http://www.free-tv-video-online.me/player/putlocker.php?id=83EAA623392759CA, zie eerste minuut)
Toffe episode. Het is weer wat spannend door de verandering van de "relatie" tussen Mike en Harvey en zit ook weer een lekker tempo in. Litt en Donna stukje was wel grappig. Maar meer een filler waarschijnlijk. Nog steeds te weinig Katrina...