Sowieso kutste seizoen tot nu toe. Zit ook nauwelijks nog doorlopend verhaal in. Moeten elke seizoen een nieuw trucje verzinnen om het leuk te houden maar dit seizoen lukt het nog niet echt. Uiteindelijk zal het toch wel zo lopen denk ik: Spoiler Mike krijgt na lang gedoe de info van Kevin die hij nodig heeft om vrij te komen. Mike kennende voelt die zich daarover kut en wordt die volgend seizoen de advocaat van Kevin.
Die Kevin en Mike zijn zulke wijven samen. Louis' z'n plot is huilen. Mike is oliedom. En..ik snap ook geen reet meer van wat er allemaal gaande is. Iemand wel?
Ik snap er echt een hol meer van. Iemand die in jip en janneke taal het huidige plot aan me wilt uitleggen? p.s. ik mis Jack Soloff en die lekkere blonde.
Ja ik vind deze wending ook weer bizar. Slaat ook echt nergens op. De ene keer is het dit.. minuut later is het toch weer anders.. zomaar..spontaan.
Spoiler Je zag het aankomen.. maar toch erg benieuwd hoe het nu verder gaat! Wederom een heerlijke aflevering!
Dit is toch geen einde seizoen? Gemiddeld 16 episodes per seizoen deze 10. Wanneer gaat hij weer verder?
Terechte vraag misschien en misschien doe ik Ontzettend moeilijk, maar waar bekijken jullie de huidige Reeks afleveringen van deze Razend populaire En vooral erg vermakelijke serie? Netflix is vooral erg Traag met updaten van zijn content en zij lopen een aantal Seizoenen achter. Als jullie niet weten wat ik zoek, lees dan de eerste letter van elke regel.