Net seizoen 1 afgekeken Spoiler klote trevor zeg. Had al vanaf het begin dat dit terug zou komen.. Ben benieuwd wat hij gaat vertellen edit: oeeehh seizoen 2 begint goed
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayum Volgende episode ziet er ook ongelofelijk hard uit!
Zo, dat was even een gigantische anit climax zeg. Ze mogen wel eens wat meer doen met de personages zelf, soms krijg je het gevoel dat er iets groot gaat gebeuren maar kakt het meteen weer in. Spoiler Zoals nu met Rachel weer, volgende EP zijn ze vast weer helemaal happy enzo. En zo vaak met Louis. Nu is het geen serie dat zich echt richt op ontwikkelingen van personages, maar valt echt veel meer uit te halen. Op een gegeven moment krijg ik anders het gevoel dat er niet echt vooruitgang komt.
Is zij al eerder voorgekomen in Suits en in welke context? Het is namelijk tijdje geleden, dat ik de andere afleveringen allemaal heb gezien.
Iedereen die eenmaal aan de serie begint blijft ook kijken. Best knap. Maar de serie is gewoon snel. Nooit saai, grappig en het heeft leuke characters. Thats all you need.
Inderdaad, er zijn wel eens momenten dat ik vind dat alles wel erg kort wordt afgedaan maar de serie doet het prima zoals het is. Ik ben nu al bij seizoen 2 ep 6 terwijl ik woensdag begon met kijken