1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] That 70's Show

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Remco, 21 okt 2008.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hele serie in australie gekocht, heb heel wat leuke avondjes gehad met deze dvd's. Erg leuk om dat te kijken voor het stappen.

    Kan er niet genoeg van krijgen.

    Vond seizoen 8 tegenvallen, ik dacht dat erik niet zo gemist zou worden. Daarbij vond ik het na seizoen 6 wat minder worden.

    Maar ik blijf een fan!!!
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Eric is een held, hij is zo briljant! Je ziet Donna ook gewoon heel vaak per ongeluk lachen om hem.

    Die aflevering dat Eric een tattoo op zn aars laat zetten is ook genius_O_

    [yt]9p-T8jTpCPU[/yt]

    'I got a tattoo.. Guess where? On my butt' _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2008
  3. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    vaak te overdrefen en ver van leuk nog steeds te veel rasisme in die serie!
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja man...... :x

    Die aflevering was trouwens deze week ook op tv remco, echt droog :+
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Voor dat je commentaar geeft, let eerst even op je spelling. Dit is forum waar beschaafd Nederlands wordt gepraat. Verder, beargumenteer je opmerking. Ook slaat de de term 'nog steeds' nergens op, aangezien de serie al is afgelopen.
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wilde al niet beginnen over spelling aangezien ik af en toe ook wel stomme foutjes maakt, dus hield het maar bij "ja man". Je hebt echter wel gelijk :+

    Je moet sowieso series als dit door een spreekwoordelijke "roze bril" kijken.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er eigenlijk racistisch aan?
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je het goed wilt doen, doe het dan ook goed.:thumbs:
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Niets, misschien vat hij bepaalde momenten alleen verkeerd op of is hij gewoon veel te serieus. Vandaar mijn opmerking over de roze bril :+


    Schoonheidsfout, iedereen vergeet toch weleens een woord/letter wanneer je te snel typt/schrijft? Of ben ik de enige ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja :+
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Interpunctie, doh :x. Vergeet op fora regelmatig dat een smiley niet een goeie manier is om je zin af te sluiten :+ (dit keer expres mkay)
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Ja dat vat ik dus ook niet.

    OMG, ik vergeet nooit woorden, damn!


    :cool:
     
  13. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Leo is hands down the best character in the series. Die quotes van hem zijn echt briljant.
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister een geniale aflevering gezien.
    Eric heeft het net uitgemaakt met Donna en z'n ouders proberen hem te helpen.
    Echt geniale momenten zaten daartussen, waaronder het stukje van Red in zijn jeugdige jaren waar hij zijn grote liefde moet verwerken :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  15. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuk voor stuk tergend slechte acteurs in deze serie(Met uitzondering van red en kitty). Mila Kunis is nog wel de ergste. Hoe zij ooit nog voor andere rollen is gecast is me een raadsel. Ik kan er gewoon niet naar kijken, zonder me steeds kapot t ergeren. Dus kijk ik 't meestal ook maar niet.
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    idd was een zeer zeer vermakelijke aflevering.
     
  17. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    dude je ziet duidelijk de verkeerd kant van haar .. als je nou gewoon het geluid uitzet, en dan gaat kijken dan zie je dat ze gewoon een geweldige actrice is :cool:

    ik heb zelf alle serie's ... erhm ... ''gekocht'' toch is het wel een geweldige serie ik zelf vind Hyde en Kitty het leuks.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  18. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    die Leo is idd altijd cool, hij heeft altijd van die veel te flauwe opmerkingen:+
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Omdat ze vehet lekker is misschien? :eek:

    Ik denk dat het slechte acteren nog wel het grappigst was. Vooral van die Donna kon je 't gewoon te goed zien dat acteren niks voor haar is. De rest ook eigenlijk, maar dat past wel goed in de rollen.
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Donna kan wel acteren, alleen ze schiet elke keer in de lach. Ook dat filmpje wat ik als laatste hier postte: Ze doet de deur open en dan moet ze een beetje lachen en dan zegt ze: Eric, what the hell!

    Ik stoor me niet zo aan Mila Kunis hoor. Ze is wel de minste, maar de rest acteert gewoon goed imo.
     

Deel Deze Pagina