Afgelopen aflevering was er eindelijk weer eens eentje waarbij ik meerdere keren hardop moest lachen. Pictionary en Raj's holes waren erg leuk
haha oh ik moest bij de laatste alleen wat gniffelen af ent oe, die 2 ervoor wel hardop lachen. Kijk nu idd meer uit naar BB dan naar HIMYM elke week
Ik denk dat ik HIMYM niet eens meer ga kijken. Heb de eerste 4 eps van het laatste seizoen gezien, maar het is niet meer zo tof als vroeger. Soms kon ik echt hard lachen om die serie, maar nu is het niet meer dan een sitcom geworden die je kijkt omdat het avondeten nog niet klaar is.
De laatste aflevering van HIMYM was alweer beter dan die paar daarvoor. Barney was wel weer tof een aantal keer. Neemt niet weg dat het een heel stuk slechter is dan de eerste 3/4 seizoenen. BBT was in het begin denk ik ook wat leuker dan nu, maar het verschil is een stuk minder dan bij HIMYM.
Hele leuke episode. Lang geleden dat ik echt de hele tijd gelachen heb. Alles scenes er opmerkingen waren super. En de focus lag nu weer op iedere personage.
Damn op Veronica zijn ze ook al bij het laatste seizoen en de aflevering wanneer Howard terugkomt. Lopen dus maar 2 afleveringen achter op de US.