Ik vind het wel leuk. Het is allemaal niet zo nieuw meer. Veel grappen ken je nu wel. Toch blijf ik het leuk vinden om het te kijken. Dit wordt toch nog wel uitgemolken, volgens mij zijn de kijkcijfers nog steeds enorm.
Howards liedje was wel leuk deze aflevering, voor de rest niet heel boeiend. Ze moeten echt eens iets gaan doen met Sheldon en Amy's relatie, nu krijgen we steeds maar dezelfde grappen. Ik denk alleen dat ze zelf eigenlijk niet goed weten waar ze het naar toe willen laten gaan. Tot nu toe nog niet zo'n goed seizoen eigenlijk.
Vond hem ook matig. Te veel in herhaling en / of te geforceerd geacteerd, waardoor het leuke er een beetje af gaat.
Serie is ook een beetje dood denk ik. Leuke is er wel vanaf. Heb de laatste 2 afleveringen geeneens gekeken. Vergeten eigenlijk omdat het me minder begint te boeien.
Die van vrijdag was ook erg leuk Alleen iemand zei het laatst ook al er zit niets geen schot in het verhaal zelf. Elke keer dezelfde grappen, ook met Raj. Die kan nu toch veel meer doen, maar hij blijft nog steeds de hetero die zich als een homo gedraagt.
"The plot, like my gravy, thickens." Raj was deze aflevering eindelijk weer eens de grappige, vrolijke gozer in plaats van de trieste, eenzame loser
Heb me kapot gelachen, Sheldon aan het bier. Sterker nog, dit is zomaar een aflevering die ik al heel snel weer een keer ga kijken haha