Holy shit, dan gaan die gasten ook major hard verdienen. Er kijken ook gewoon nog meer dan 15 miljoen man naar...
Doen ze nu ook al, de hoofdpersonen dan. Dik 3 ton per episode. Echt absurd dat soort bedragen overigens.
3 ton is niets voor de best bekeken sitcom op tv. Friends kregen volgens mij allemaal 1 miljoen en Charlie Sheen bijna 2 miljoen.
De show lijkt totaal niet meer op oldskool-TBBT, zet maar eens voor de verandering een oude aflevering op.
Ja, dat bedoelde ik ook. Nu is het meer een basic sitcom, terwijl ze vroeger zonder al die chicks nog echte nerds waren.
Haha ik moet gewoon weer lachen als ik er aan denk. "Geooo". Heerlijk hoe Amy reageert ook als ze aan tafel zitten te dineren.
Haha ja ik ook wel. Sowieso vind ik deze serie nog vermakelijk hoor. Stuk vermakelijker dan HIMYM de afgelopen jaren
Wauw, ik heb al een aantal episodes gemist, maar CBS spoilt even major hard op FB. Ik snap niet waarom ik dat niet verberg. Ik moet echt weer bij gaan lopen met series. Dit weekend maar weer knallen.
Wel gevolgd maar zelfs dan was het nog een grote spoiler naja misschien ben ik het vanavond weer vergeten als ik de ep kijk
CBS, spoiler? Heb wat gemist denk (en was bij met de serie). Maar kan me zo snel geen echte noemenswaardige spoiler bedenken.