1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The Big Bang Theory

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Gast, (bijna) elke sitcom heeft dit, daar wordt je na een tijdje gewoon immuun voor. Ja als je erop gaat letten is het irritant, maar dat went wel.

Bovendien kan je deze serie niet op 2 min beoordelen. Zelfs als je na een aflevering nog twijfelt gewoon nog één kijken, want je moet de karakters e.d. beetje leren kennen.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, maar ik ga geen show of sitcom kijken waarbij (slechte) grappen of elke zin overrompeld moet worden door nep studio of tape gelach. Altijd aan geïrriteerd en dat zal ook nooit weg gaan. Had gehoopt dat dat cliché gebeuren anno nu wel eens weg zou zijn, maar helaas, zit het nog steeds in vrijwel elke show.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sja, je hoeft het niet te kijken.
    Je mist alleen wel een hoop geniaals.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat is gewoon niet waar. Als je een paar afleveringen kijkt hoor je dat (bewust) niet meer.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Daarnaast zijn er ook genoeg artikelen die juist van mening zijn dat dat gelach aanstekelijk werkt. Ik stoor me er overigens totaal niet aan (merk het inderdaad ook niet meer).

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, persoonlijk ben ik er geen fan van, nooit geweest. Zou best kunnen dat je het na een aantal eps niet meer merkt.
    Heb ergens wel zin in een comedy, die lekker makkelijk weg kijkt met korte eps van ca 20min.
    Volg nu een aantal series met eps rond de 40min en wat animatieseries van rond de 20min en die korte series kijken op de een of andere manier veel makkelijker weg dan langer durende series. Zal wel iets raars bij m'n gevoel zijn, maar kijk sneller 3 eps van 20min, dan dat ik een ep van 40min aanzet. 8) En zo kijk ik sneller 1 of meerdere series, dan dat ik een film aan zet (wellicht omdat ik snel afgeleid ben of snel m'n mobiel erbij pak).

Wil Bing Bang Theory dan ook wel eens proberen. Ga eens wat eps kijken van seizoen 1 en wellicht ben ik op den duur ook wel hooked. En als het me bevalt zijn er vast nog meer leuke series om te volgen. Moet alleen dat gelach de eerste paar eps even zien te negeren.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zo, vandaag aantal eps gekeken, en moet zeggen dat ik het zowaar best vermakelijk vind. :eek:

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zie je wel! :+

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    :cool:

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    9 eps op de klok vandaag, whoops, gaat hard zo. Wordt afwisselen met Family Guy (vanaf begin weer aan het kijken, nu halverwege seizoen 3 ) en de wekelijkse eps/series.

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Van lichtelijke haat tot een verslaving. Nice! :cool:

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Nooit verwacht dat ik (zo snel / plots) van slag zou gaan. 8)

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin leek het me ook niks, uiteindelijk in no-time 4 seizoenen gekeken. :cool:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Never underestimate the power of dr. Sheldon Cooper. :cool:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was weer leuk. Dat stukje bij de deur van Penny toen Sheldon weer aanklopte. :D
    Jammer dat we zo weinig van Penny zien de laatste tijd. Vind hoe ze omgaat met Sheldon altijd zo tof. Deze episode was weer veel gefocused op Sheldon btw. Blijft leuk maar ze moeten iets meer variëren imo.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die Raj vind ik nog maar weinig toevoegen in de serie en zou hem ook niet missen als ie er niet in zat.
    Net een geniaal stuk, waarbij ik stuk ging: pinda allergie stukje (s1e16).
    Eerst die face van vrouw in ziekenhuis, dan Howards face, priceless stukje. 8)
    Zo laatste ep van s1 kijken en dan op naar s2.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    8 december pas weer een nieuwe :mad:

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Geen last meer van :) ?

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tbbt is gewoon erg wennen. Vond de 1e afleveringen ook niet zo geweldig en sheldon maar een irritante flikker. Ik kijk bijna elke dag dusnweet nietvwat ik nou wel en wat ik nou niet heb gezien. Maar vaak als er een herhaling tussen zit kijk ik het gewoon opnieuw. Vind raj wel kicke btw. Dat accent is geniaal, daarintegen vind ik priya maar suf. En lennard is ook niet echt grappig.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nope. :)

Sheldon lijkt steeds irritanter te worden (iig in s2 tov s1). Vind Raj nog steeds weinig toevoegen.

Deel Deze Pagina