Nu wil ik ook weer kijken Zoek het alleen niet om iedere keer een week te wachten. Normaal wacht ik een paar weken/maanden en dan doe ik er gelijk een hoop kijken.
Vind het alleen zo lomp dat ze alle Apple logo's afplakken. Gebruik dan geen Apple product, als je er geen reclame voor wilt maken. Wordt btw wel moe van Amy. Hadden ze beter zo een tijdelijk karakter van kunnen maken.
Net laatste ep gezien. Ze wordt wel wat minder vermoeiend / irritant, maar vind 'r samen met Raj nog steeds minder qua karakters. Had 'r dan liever net als die Winkels voor een paar eps af en toe.
Niemand die zich aan Bernadette ergerd? Wordt niet goed van die *** stem van haar. Amy vind ik geniaal en Raj eigenlijk ook. Ben het wel eens met Cybeln, kijk hier momenteel met het meeste plezier naar.
Iedereen heeft denk ik wel iemand. Zelf vind ik Sheldon irritant. Vooral omdat hij zo voorspelbaar is.
Nog steeds geen nieuwe episode? WTF jongens? Dat is gewoon een maand zonder TBBT. En nu HIMYM zo matig is, is dat echt een zware maand.
Pak je ondertussen seizoen 1 t/m 4 van Parks and recreation even mee. Genialiteit is daarmee in een nieuwe dimensie beland.
Jammer dat ik nu al alle afleveringen behalve de nieuwste heb gezien. Denk dat ik ze maar weer even op spaar.