Ik vind seizoen 2 tot nu toe in ieder geval een stuk leuker dan seizoen 1. Het volgt per episode vaak een beetje dezelfde opzet, maar wat er dan gebeurt en wie er terugkomen maakt het de moeite waard. Volgende week alweer de laatste episode van dit seizoen ;-(
Next week laatste EP right? Kuuuut, laatste 2 gingen dik. Die transmission van Mando tegen Gus, fuuuuuck.
Fuck, dat was awesome. Spoiler Vraag me nu wel af of Mando een derde seizoen gaat krijgen of dat overgaat in hetgeen wat "aangekondigd" word na de credits.
Oh tyfus er is weer een nieuwe aflevering! Dacht al dat ik wat had gemist vorige week. Bijna deze aflevering verziekt voor me. God damn it.
Wat een vette aflevering zeg. Einde is ook dik. Spoiler Wat is de Book of Boba Fett nou weer? En ik denk dus ook dit dit helemaal klaar is dan nu. Geen Mando meer?? Fuck.
Tyfus dit was walgelijk gestoord @AgentSmith gebruik s spoiler tags. Edit: weet verder echt niet hoe ik t 3 dagen zonder spoilers vol heb kunnen houden (en ook nergens wat gezien op mn feeds wat normaal vol staat), echt wel fucking blij mee geweest.
Tuurlijk het is fanservice, maar wel hele goede. Belangrijke redemption ook voor Spoiler Luke nadat hij in de nieuwe trilogie is afgebeeld als een fucking faalhaas na ROTJ