[Tv]The O.C.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 4 mrt 2004.

  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Jah!
    Vandaag 1e aflevering gezien, en ik ben nu echt into The O.C. (oc = Orange County)


    Het verhaal is echt boeiend..
    Ik voel nu al mee met het karakter (Ryan hoofdpersoon van O.C.), en dat is volgens mij dan ook precies de bedoeling! Goed gelukt dus!
    Ziet er goed uit, en absoluut niet onrealistisch!



    1e Aflevering gaat ongeveer zo:
    Selecteren om te lezen
    Ryan word gearresteerd, en er word een sociaal medewerker voor m aangewezen (omdat hij nog minderjarig is), en die man gelooft sterk in hem, hij weet dat hij slim genoeg is om zijn leven niet te vergooien, hij red hem dan ook uit de bak en brengt hem terug naar huis.
    Thuis komen ze zijn moeder tegen, die is dus absoluut niet blij met zijn 'bezoek'..
    Dus thuis word er geruzied e.d. en de jongen schreeuwt naar vriend van zijn moeder, die slaat hem keihard op zn smoel en hij word het huis uitgezet (daarom werd er ook geruzied..)
    Dus hij met sandy, de sociaal werker, mee naar huis, en hij past zich al aan(rijke folks ;) met gta op ps !), maar natuurlijk is iedereen geinteresseerd in hem omdat hij nieuw is en hij word overal uitnodigt... maar niemand weet dat hij uit chino komt (buurt word niet echt gewaardeerd, arm buurt)
    Hij wordt vrienden met Seth, de zoon van Sandy, en s'avonds gaan ze naar een modeshow...
    Ryan heeft al snel een meid op het oog en laat dat nou net de gene zijn die al bezet is!

    Ze worden uitgenodigt voor een afterparty...
    Daar komt Summer, waar Seth ook op valt, bij Ryan aan, en het ziet er erg 'intiem' uit, zonder Ryan's bedoeling!
    Dit ziet Seth dus! En er word geduwd etc.
    Seth wilt vervolgens weg, maar word weer opgevangen door een paar 'bullebakken' uit de O.C. en Ryan shiet te hulp...
    Maar jah, wat wil je doen met zn 2en tegen 4 á 5 mensen tegelijk?
    Niet veel dus...
    Ze worden in elkaar geslagen en eenmaal thuis, praten Sandy en z'n vrouw nog ff hevig of hij wel thuis bij hun mag blijven!
    Het antwoord is nee.

    Dus Ryan moet vervolgens helemaal terug naar huis, waar hij ontdekt dat het huis volkomen leeg staat, zijn moeder is dus zomaar vertrokken...
    Wat kan je dan nog gaan doen?
    Sandy brengt hem weer terug met zich mee, naar huis!
    Het is dus ongeveer zo verlopen!




    [​IMG]





    En zo staat het op site van veronica:
    De tiener Ryan Atwood wordt samen met zijn broer gearresteerd, wanneer zij betrapt worden op het stelen van een auto. Zijn broer belandt voor drie jaar in de gevangenis en Ryan wordt, omdat hij minderjarig is, begeleid door Sandy Cohen, een sociaal werker. Wanneer Ryan vervolgens door zijn moeder het huis uit wordt getrapt, neemt Sandy hem op in zijn gezin. Zijn vrouw Kirsten is het hier niet mee eens en is bang dat Ryan een slechte invloed heeft op hun zoon Seth. Marissa Cooper is het mooie buurmeisje van de Cohens en zij en Ryan voelen zich tot elkaar aangetrokken. Als Ryan samen met Seth een feest bezoekt, loopt het aardig uit de hand. De twee jongens krijgen ruzie en belanden in een gevecht. De volgende dag eist Kirsten dat Ryan weggaat en weer bij zijn moeder intrekt. Sandy brengt hem naar huis en ontdekt dat Ryan niemand meer heeft: zijn moeder is verhuisd. Sandy neemt Ryan daarom weer mee naar huis.


    Orange County
    Ryan Atwood is een tiener, die opgroeit in een gebroken gezin, in een ruige buurt van Los Angeles. Wanneer hij in de problemen komt, krijgt hij van zijn sociale werker Sandy Cohen de kans om iets van zijn leven te maken. Sandy neemt Ryan in huis, in de rijke buurt Orange County (The O.C.).

    Voor het eerst in zijn leven komt Ryan in de rijke buurt Orange County en hij voelt zich nou niet echt bijster op zijn gemak tussen de verwende rijkeluiskids. Alleen met de slungelige en dromerige Seth, de zoon van Sandy en zijn vrouw Kirsten, kan hij het goed vinden. Ryan ontmoet ook de mooie Marissa Cooper, het buurmeisje van de Cohens. Al snel voelt hij zich tot haar aangetrokken. Hij komt erachter dat de vader van Marissa geheimen met zich mee draagt.



    The O.C. is geproduceerd door McG, bekend van films als ‘Charlie’s Angels’ en ‘Charlie’s Angels: Full Throttle’.



    Rolverdeling:
    Benjamin McKenzie als Ryan Atwood. De veelbelovende Benjamin McKenzie heeft gastrollen gespeeld in series als ‘JAG’ en de ‘The District’.
    Peter Gallagher als Sandy Cohen. Peter Gallagher speelde in speelfilms als ‘American Beauty’, ‘Mr Deeds’ en ‘Titanic’.
    Adam Brody als Seth Cohen. Adam Brody speelde onder andere in de speelfims ‘American Pie 2’ en ‘The Ring’ en was eerder te zien in de series ‘Gilmore Girls’ en ‘Smallville’. Momenteel is hij bezig met de opnames van de speelfilm ‘Mr. And Mrs. Smith’, met onder andere Brad Pitt en Angelina Jolie.
    Mischa Barton als Marissa Cooper. Mischa Barton speelde ondermeer in de speelfilms ‘The Sixth Sense’ en ‘Notting Hill’ en was eerder te zien in de series ‘Fastlane’ en ‘Now And Again’.


    Links:
    -Official Site
    -Fansite
    -Nederlandse onofficiele fansite (the-oc.tk)


    The O.C.
    Elke donderdag om 21.25 uur, vanaf 4 maart
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  2. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Media

    [​IMG]


    Foto's:
    Benjamin McKenzie (als: Ryan Atwood).
    [​IMG]

    [​IMG]

    Foto 3




    Adam Brody (als Seth Cohen).
    [​IMG]

    Foto 2




    Peter Gallagher (als Sandy Cohen).

    [​IMG]

    [​IMG]

    Foto 3




    Chris Carmack (als Luke Ward)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Foto 3




    Mischa Barton (als Marissa).
    [​IMG]

    Foto 2

    Foto 3




    Rachel Bilson (als Summer).

    [​IMG]

    Foto 2

    Foto 3




    Kelly Rowan (als Kirsten Cohen).

    [​IMG]

    Foto 2





    Foto van iedereen bijelkaar.

    [​IMG]

    [​IMG]


    O M F G:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    http://www.the-oc.org/images/nichole/14.jpg[img]

    [img]http://www.the-oc.org/images/nichole/19.jpg

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wallpapers:
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2004
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weet niet of ik er naar ga kijken. Kijk weinig series. Maar kan het niet zonder die spoilers, vind ze best irri.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister zitten kijken, toch een best leuke serie, tot zover.

    Ben benieuwd hoe het verder gaat. :cool:
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het gisteren ook gezien hoewel ik het niet helemaal gevolgt had. :D Maar er zaten wel leuke stukjes in. Volgende keer probeer ik het wat beter te volgen ;)
     
  6. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst toen ik die de naam van die serie hoorde, d8 ik The I.C. :9:9:9
     
  7. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik woon ook in Orange County, CA. In het plaatsje Corona del Mar :D Lollig ook maar eens gaan kijken. Btw, Orange County is niet alleen maar rijkdom hoor :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Like i know :confused:

    :cool:
     
  9. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    You should know :+
     
  10. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Jah ik snap het, alleen sommige mensen hebben 1e aflv. nog niet gezien, en dan wil ik het voor ook niet verpesten, ik zelf zou superboos zijn als ik van te voren zou weten wat er ongeveer zou gebeuren...

    Als iemand een alternatief weet, hoor ik het graag ;)
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de 1e aflevering gister opgenomen, ga morgen of overmorgen kijken of het wat is :)
     
  12. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het laatste half uur gezien. Ik vind het wel leuk maar ik vind die gozer zo duf dat hij de hele tijd niks terug zegt tegen mensen. Dat irriteert me :p
     
  13. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    leuke serie:) Zal zeker blijven kijken
     
  14. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah, alleen jammer dat hij half samen valt met ER... Maar ik ben wel blijven kijken, en volgende keer wel weer denk ik.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit hoort toch echt in ASEL thuis... moved.
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Deze ook al??:cool:


    Snap het dit keer trouwens niet :eek:
    Films etc, waarvoor een apart topic voor geopend is, bevinden zich nu toch ook in de GM ?
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Actualiteiten, sport, entertainment en Lifestyle.... :)
     
  18. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    grrr :+ :cool:

    mij maakt het niet uit hoor;)

    psst, en die films dan? Om je er maar ff aan te herinneren;)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vanmiddag eindelijk kunnen kijken, en de serie heeft me uiterst geboeid.. Zoals de veronica gids ook al beschreef, beetje beverly hills achtig, maar toch vernieuwend.. Ik ga zeker weten donderdag weer kijken, want ik ben al helemaal verslaafd :)

    Ik vond het wel erg kort duren btw, het was zo voor bij :mad:
     
  20. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Die reclame al gezien???

    :eek: ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren _O_
     

Deel Deze Pagina