Gervais word leuk denk ik! Ik vond de episode met Ferrel echt niks aan. Het enige leuke was Andy, die de ''funny'' guy was En dat ze op het begin door the office gingen rennen, met z'n tweeen, michael and ferrel.
Leuke aflevering met het afscheid van Micheal, erg veel moeten lachen . En Will Ferrel bakt er echt niks van. Hoop dat hij niet blijft voor seizoen 8.
Was inderdaad een mooie aflevering. Heb ook veel moeten lachen, maar ook een paar tranen gelaten om het afscheid. Stom hé. Maarja, als trouw fan is dit toch wel ff zwaar. Heb alle afleveringen minstens 2 keer gezien. Will Ferrel is stom inderdaad, zei ik vanaf het begin al. Helaas is het nu dus ook zo.
Geruchten gaan rond dat Ferrell onthuld zal worden tegen het einde als Spoiler de Scranton Strangler. Dus misschien dat dat nog enige toegevoegde waarde zal hebben aan zijn karakter tegen het einde van 't seizoen.
De eerste echte aflevering zonder Michael Scott was tot me verbazing niet slecht. DeAngelo is ook super droog, wel natuurlijk op een totaal andere manier, maar naar mijn mening niet slecht. Het laatste kon ik helemaal niet meer bij komen van het lachen dat ie weggelopen was uit het ziekenhuis
Inderdaad, het was echt een super goede aflevering! Met name DeAngelo en Andy waren erg grappig dit keer!
Dat stukje jongleren was wel leuk, maar het leukste was dat ie werd afgevoerd. Nou hopen dat ie niet meer terug komt.
Haha ja was inderdaad een goeie ouwe Jim vs. Dwight episode. Volgende week wel dubbele aflevering, maar de laatste van het seizoen Hopen dat ze wel terug komen met echt een goede replacement.
Precies, heerlijke episode! Jim vs. Dwight element was erg leuk een keer weer. Jammer dat de aflevering maar 22 min. duurt, het had nog veel fraaier gekunt. Vooral met dat 'join the fist'. Nee, dit is 3 afleveringen verder geloof ik. Episode 24. Trouwens, ik vind het wel een beetje nep dat ze het geen 1 keer meer over Michael hebben... Hij is nog 0 keer benoemd sinds ie weg is. Dat vind ik een beetje vaag.
Haha echt super aflevering! Veel gastrollen ook van echt super bekende comedy acteurs Zie zelf maar welke