Ik vond hem aardig, maar niet erg heel geweldig... Beetje raar dat er zo ontzettend veel mensen voor een baan kwamen en dat ze allemaal zo raar waren. Ook niet echt een mooi vooruitzicht op het nieuwe seizoen, vind ik. Beter hadden ze dit seizoen al iemand gekozen.
Vond hem wel tof. Zeker Carrey op het einde. Duurde even voordat ik het zag eigenlijk. Maar die wordt het ook volgend seizoen dacht ik en Jim vond hem ook de beste.
had eigenlijk gehoopt dat Will Arnett als vervanger zou komen maar dat zal wel niet gebeuren.. ben echt benieuwd wie er uiteindelijk gekozen gaat worden
Ik ook, gaat het niet lang volhouden denk ik. Ik snap sowieso niet waarom het nog door moet gaan. Zo leuk was het al niet meer.
Hahaha Jesse Heb er wel weer zin in hoor. Gaat nooit meer niveau van eerste paar seizoenen halen, maar zal vast wel weer lekker wegkijken
Jajaja, t gaat weer beginnen! Zal inderdaad wennen worden, zonder de meest spraakmakende acteur, maar we zien het vanzelf.
Ach sommige shows draaien echt om één personage, maar in the Office zitten genoeg leuke personages. Vond de laatste afleveringen zonder Carrel ook leuk.
De intro was weer nice! Met die gay planking shit xD Blij ook dat Robert California dus niet de vervanger is van Michael! Voor de rest een super episode ondanks geen Michael