Nellie en Robert zijn allebei idd geen boeiende characters. Net de nieuwste ep gekeken. Vond er niks aan. Gemis van Michael is te groot.
Ja in begin dacht ik ook van ok, het gaat nog wel. Laatst heel seizoen 6 weer gekeken en mis nu ook inderdaad Steve Carrell in de nieuwste hahaha.
Oke aflevering. Ze gaan alleen steeds meer van de "Office" af. De grappige momenten op de zaak maakte de Office echt leuk maar dat gebeurd dit seizoen niet echt. Volgende week laatste aflevering volgens mij. Is er al iets bekend of seizoen 9?
Nog steeds niks bekend over seizoen 9 toch? Hoorde wel dat er misschien een Office spin off kwam, waar ze Dwight gaan volgen met zijn bieten boerderij en zijn Bed en Breakfast.
Seizoen 9 komt er. Al weet ik niet hoe blij ik ermee moet zijn.. Het niveau is echt dramatisch naar mijn mening. Ben nu de seizoenen voordat Michael weggaat aan het herkijken en het verschil in kwaliteit is echt enorm.
20 September begint het weer. We zullen zien hoe het is. Ben ook wel benieuwd naar de Dwight spin off die mid season begint.
Bryan Cranston (Breaking Bad) gaat een aflvering regiseren: http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/breaking-bad-bryan-cranston-direct-nbc-office-364133