Hehe die nieuwe is weer leuk. Ik vind Pam echt grappig in Seizoen 6. Heerlijk bijdehand geworden en meer humor.
Ik heb dit weekend seizoen 1 t/m 5 gekocht bij de FRS in Maastricht. \o/ 18 DVD's voor 75 euro. Ben nu bij 3.
Dit stukje is ook geniaal in Seizoen 6. Zoals ik al zei Pam is echt grappig geworden. Het is wel spoiler gevoelig. http://www.youtube.com/watch?v=ZY1yY4_1RmM
Pam is idd echt te gek in seizoen 6 !!! moet wel zeggen dat de seizoenen 5 en 6 weer het niveau van de eerste 2 seizoenen halen ben ik wel blij om !!
Vind Jim alleen afgezwakt eigenlijk, was vroeger grappiger. Micheal blijft gewoon geniaal, net als Dwight.
Wat een geweldige episode Spoiler "If I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Toby, and a gun with two bullets, I would shoot Toby twice!"
Zag gister weer die aflevering dat Holly wegging. Dat vond ik echt jammer toen. Ze waren bij elkaar geniaal.
Michael dacht dat hij bij de geboorte mocht zijn maar ze was al bevallen . Hij mocht haar ook niet vasthouden. Wel de MaxiCosi. Stond hij daar... met dat ding in zijn handen te wiegen . Vanavond weer!!!!!!!!!!!
Gister waren ze weer GE-WEL-DIG! Dat Dwight alles na ging doen van Andy! Kwam hij met al die Cornell stuff . Zegt Michael in een keer dat hij verloofd is met Holly?! Liegt hij .