Afgelopen donderdag was 1 van mijn favoriete afleveringen 'cafe disco', die dansjes van Michael En wanneer Dwight met Phyllis staat te dansen en haar man Bob Vance binnenkomt: Bob tegen Dwight: 'can i steal her from you?' Dwight tegen Bob: 'you can't steal what's legally your property' Briljant
Er komt wel een nieuw seizoen van the office op comedy central . Ik zag er gisteren tenminste een reclame over op CC. Was een stukje over dat Michael meedoet aan die hype die er een paar jaar terug was, dat er tegen muren en alles werd opgerend.
Bijna seizoen 2 afgekeken. Ik vind het echt briljant. Soms is 't echt te droog maar blijft geweldig om te zien wat voor idioot Michael is
Cliffhanger! Spoiler het is nu wel super duidelijk dat Pam zwanger is. Elkaar knuffelen en gauw dwight bellen dat ze niet meer komen. Ik zal het zo wel zien dan... Niet lezen als je seizoen 5 nog niet hebt afgekeken!!!
Ik had dus gelijk . Wel jammer dat ze de 2e aflevering hebben vervangen door 30 Rock. Net zo als Scrubs.
Ja ze zullen niet 2 afleveringen per avond meer kunnen doen. Dan is Seizoen 6 zo voorbij. En ik denk dat ze nog niet de rechten van de laatste episodes hebben. Dus ze moeten het wel "rustig" aan doen.
Dacht ik ook al ja. Btw, ik wil toch wel de DVD's van The Office thuis hebben. Ik wacht alleen nog wel een jaar denk ik, aangezien de kans dan groot is dat er zo'n super dvd box komt met alle seizoenen.
Ik denk niet dat Comedy Central daar de rechten van heeft. Een goed voorbeeld is Scrubs, die zijn ook al 3 (?) seizoenen verder dan op Comedy Central.
Goed nieuws voor alle fans van The Office. Na het WK (dus maandag), gaat CC gewoon verder met het nieuwe seizoen!
Gister weer een mooie aflevering waarin Michael tijdelijk verkoper was en Jim de manager. Heerlijke serie