Tina Fey als opvolger dan maar Ik denk helaas dat dit het einde is van the office, al was het al langer bekend dat Carrell zijn contract niet ging verlengen.
is dat die meid van 30rock? Ik zap altijd weg als ik haar zie. Wellicht dat die Holly een optie is, die Hr/o invaller van Toby?
Die heeft alleen getekend voor 7 afleveringen van seizoen 8. Verder heeft zij (als liefdesinteresse) weinig te zoeken in Dunder Mifflin zonder de aanwezigheid van Micheal. Overigens is Tiny Fey de grappigste vrouw van Amerika, zo niet, ter wereld op dit moment. Geweldige zelfspot heeft ze in 30 Rock en haar schijftalenten voor SNL worden overduidelijk gemist in de laatste jaren.
Nah beter stoppen ze dan maar wat mij betreft. Steve Carrel opvolgen bij The Office kan niet, niemand is waardig genoeg.
Helemaal mee eens, 'bij'karakters als Andy, Dwight en Jim zijn top, maar de serie draait om Michael. 1 van de grappigste personages ooit in een tv serie wat mij betreft
Better stoppen ze maar zonder hem. Vrijdag op vakantie voor 10 dagen. Heb gelukkig al maandag, dinsdag, woensdag en donderdag klaar staan voor opname.
Prachtige aflevering weer afgelopen donderdag met 'date Mike': http://www.youtube.com/watch?v=__e03Z6366k&feature=related Steve Carell is de grapigste persoon op deze aardbol op dit moment, wat mij betreft