1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The Vampire Diaries

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 23 sep 2011.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177


    [​IMG]

    [gb]Wat is The Vampire Diaries?[/gb]

    The Vampire Diaries is een Amerikaanse drama/fantasy-televisieserie gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. De serie wordt vanaf 10 september 2009 in de Verenigde Staten uitgezonden door The CW Television Network. In Belgiƫ wordt de serie vanaf 23 januari 2010 uitgezonden door VT4. In Nederland wordt de serie vanaf 31 januari 2010 uitgezonden door NET 5. Op 16 februari 2010 bevestigde de CW dat er ook een tweede seizoen zou uitkomen. Het is niet bekend wanneer het in Nederland te zien zal zijn. Op 26 april 2011 maakte CW bekend dat er een derde seizoen komt. Die is inmiddels in Amerika alweer begonnen. Vandaag is de tweede episode van seizoen 3 uitgekomen.

    Bron: Wikipedia.

    [gb]Waar gaat The Vamprie Diaries over?[/gb]

    Vier maanden nadat een tragisch auto-ongeluk een einde aan het leven van hun ouders maakte, proberen de 17-jarige Elena Gilbert (Nina Dobrev) en haar 15-jarige broer Jeremy (Steven R. McQueen) hun leven weer op te pakken. Ze wonen nu bij hun tante Jenna (Sara Canning) die er het beste van probeert te maken.
    Als het schooljaar begint, zijn Elena en haar vrienden gefascineerd door de nieuwe mysterieuze student Stefan Salvatore (Paul Wesley). Stefan en Elena voelen zich meteen tot elkaar aangetrokken. Wat ze niet weet is dat Stefan een vampier is.
    In en rond Mystic Falls worden verschillende mensen dood aangetroffen na een aanval van een wild beest. Stefan weet dat dit niet waar is. Als hij thuis komt treft hij zijn oudere broer Damon (Ian Somerhalder) aan die hij al jaren niet heeft gezien. Ze hebben een hekel aan elkaar, en Stefan heeft het vooral in het begin druk met Damons gemanipuleer en moorddadige buien. Hij probeert te voorkomen dat zijn broer de bewoners van Mystic Falls kwaad doet, maar slaagt hier niet altijd in. Belangrijke rollen zijn weggelegd voor Elena's schoolvrienden Bonnie (Katerina Graham), Caroline (Candice Accola), Matt (Zach Roerig) en Tyler (Michael Trevino).

    Bron: Wikipedia
    [gb]Filmpjes[/gb]








     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    de laatste tijd redelijk hooked aan series (big bang, the wire, dexter, breaking bad), deze ziet er ook ok uit :+
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Haha, same here.

    Kijk/volg nu:

    The Office US
    Community
    The Big Bang Theory
    Two and a half Man
    The Vampire Diaries
    Chuck
    Dexter

    :+

    Trouwens, als je deze gaat volgen moet je echt de eerste 10 afleveringen SOWIESO kijken. De eerste 3 zijn namelijk ruk.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom heb ik er dan NOG 7 nodig om overtuigd te worden?
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    MIjn voorkeur gaat uit naar True Blood, ook met vampieren..... deze ziet er sucky sucky uit.
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb je TVD wel gekeken?

    Ik heb het allebei gekeken, en True Blood, wat een grap. Worst. Show. Ever.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kijkt mijn vriendin, lijkt echt op een TV versie van Twillight. Niet aan mij besteed dus!
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    True Blood is leuk, gebeurt tenminste wat. :)

    The Vampire Pussies, zo noem ik dit.
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Gebeurt idd een boel. Veel were-panthers enzo, awesome. Ga jij dan maar je kinderserie kijken, hou ik het op TVD.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een tijdje heb ik deze gevolgd en het begin vond ik tof, maar na een tijdje begon het me te vervelen, teveel drama en dat meisje waar beiden vampierbroers op vallen vind ik niet zoveel bijzonder als personage. Supernatural vond ik de serie met meer potentie, weet nog dat deze toen altijd erna werd uitgezonden.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je hoeft het niet persoonlijk aan te trekken Spongebob ;) Zo bedoelde ik het niet....

    ieder zijn eigen smaak....
     

Deel Deze Pagina