[TV] The voice of Holland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 okt 2010.

  1. Peanut07

    Peanut07 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben altijd zijn naam kwijt. Hoezo hadden ze ouders hem niet gewoon Jan kunnen noemen :p
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wie noemt z'n dochter nou Wiep 8)!

    Verder een toffe show, had ik niet verwacht. Volgens mij is het niveau ook gewoon hoog omdat er een hoop mensen bij zitten die normaal niet naar idols/popstars zouden gaan omdat ze daar ook op hun uiterlijk worden beoordeeld.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Niveau is zo hoog omdat de kandidaten zijn geselecteerd (deels na internetaudities, deels op uitnodiging) en de kijker dus de eerste selectieronden bespaard blijven. Maar volgens mij is er bij Popstars niemand in de finale die het niveau haalt van zelfs degenen die zijn weggestuurd tijdens die blinde audities van TVOH. Hoop wel dat er echt iemand cools uitkomt, niet weer zo'n Jaap-figuur =(. Grootste talentenjachtfiguren in NL zijn toch Jim en Jamai, twee keer niks, hoop dat er nu een keer echt iemand uitkomt die ook echt wat kan laten zien en die niet in zo overcommercieel pophoekje geduwd wordt.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De plaat van Lisa verkoopt anders ook heel goed. Misschien dat er bij een 2e album nog meer eigen sound in terug te vinden is. Dan kan ze zomaar weer terugkomen in de charts. :)

    Lisa; Sober:

    [yt]Ho0foGdTIW4[/yt]

    Naaais
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ik heb die talentenshows niet echt gevolgd tot dat jaar dat Lisa won, en ik moet zeggen dat er toen wel echt goeie shit bij zat. Lisa was echt goed, die Irma was echt goed en zo waren er meer. En ik vind Lisa ook inderdaad echt iemand met eigenheid en een hele goede stem. Haar uitvoering van Sober was een van de beste optredens tijdens dat jaar van x-factor, mooier dan die van Pink.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Jammer dat die Ruben weg is, die Robert was goed, maar Ruben vind ik toch fijner om te horen. Ook bullshit dat hij niets van zichzelf erin zou doen ofzo, ik hoorde echt wel...
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Boris is ook best ver gekomen, hij heeft ook veel side projects gedaan later. Daarnaast is er natuurlijk ook nog Waylon die hard op weg is om internationaal bekendheid af te dwingen. Dus er zijn inderdaad wel wat talentjes die ver zijn gekomen. Ik heb er bij TVOH ook wel vertrouwen in dat we meer van de kandidaten gaan horen na afloop, mede ook omdat ze nu al verder zijn dan de meeste kandidaten van de andere shows.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn tenen krommen bij die kerel die I don't wanna miss a thing zingt. :mad:

    Edit:
    Nou, bij Kiki gaat het al wat beter.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kiki had niet eens matties die op haar aan het wachten waren :eek: Gelukkig is zij door, hem vond ik niks.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, die Kiki deed het zeker beter. Net als dat donkere meisje tegen die Ewbank. Ewbank stelde echt niks voor, lege flutstem. Die ander hield het klein, maar wist toch de zaal te vullen. Maar ja, die kut-Ewbank zal wel doorgaan, verkoopt beter.
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Vind die Ewbank ook helemaal niks. Zo'n enorm zoetsappig stemmetje, enorm fragiel, bijna geen kracht er in en vond haar stem niks. Daarbij zag die donkere er sympathieker uit. Zonde.
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat vind ik die Ruben vreselijk, en hij heeft ook al met zoveel talentenshows mee gedaan|:-

    Ewbank kon ik niet eens verstaan.

    Johnny ftw \o/
     
  13. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ewbank is gewoon heel authentiek, die andere zong heel goed, maar wel gewoon volgens het boekje. Kan me wel voorstellen dat niet iedereen haar kan waarderen, maar voor mij is het een engel.

    Beste battle vond ik overigens die van Raffaela, echt ziek goed:eek:
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, dat is niet authentiek. Zo'n klein, leeg stemmetje is gewoon mode nu, van die bijzondere meisjes die met kleine stemmetjes 'andere' muziek zingen. Don't believe the hype. Die battle verloor ze echt dik, die andere meid gaf tenminste inhoud aan haar zang. Maar smaken verschillen gelukkig ;)

    Die van Rafaëlla en dat andere meisje was inderdaad heel moeilijk. Was de eerste battle waarbij ik echt bijna geen voorkeur kon uitspreken, omdat ze allebei heel sterk waren. Persoonlijk zou ik toch voor de jongere meisje gekozen hebben, omdat zij veel minder ervaring heeft en dus als 't goed is nog veel meer kan leren.
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wacht nu al met smart op de battle van Lenny! Kijken of hij ook andere nummers kan zingen ipv reggae.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat een aanstellerig wijf is die Kiki, vreselijk :mad:

    En Kim was IMO echt verreweg het beste! :D
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    die waren ook allebei echt goed! je kon ook wel aan Raffaela zien dat ze podiumervaring had hoor. ze maakte er echt een show van.

    verder vind ik de favorieten nogal tegenvallen (ben saunders, jennifer ewbank, sarina ..?)
    de enige favoriet die echt op de been bleef was Kim. en die was weer erg goed!
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Bah, dat was een irritant wijf, die tegen die hindoestaanse meisjes zong.
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Hoezo dat dan. Ik was juist voor Anne, ze heeft een veel fijnere stem om naar te luisteren vind ik.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik vond die twee zusjes ook niet super, maar die Anne vind ik echt ergerlijk. Haaaaaaaaah deed ze, Haaaaaaaaaaaaaah, schreeuwen. Oninteressant m.i.
     

Deel Deze Pagina