1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The voice of Holland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 okt 2010.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Lenny!!! _O_
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hopelijk worden de live shows nu wel beter, want de eerste 2 acts vond ik echt 3 keer niks, Usher is imo ook helemaal geen nummer voor een show als dit.
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een aanfluiting zeg, de voorrondes waren leuk, maar dit is nog erger dan popstars.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Die Joan Franka was gewoon goed, zij heeft echt een coole stem. Lenny vond ik ook top, misschien wel een beetje een one trick pony...
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, ik denk dat ze na deze uitzending weer terugvallen naar de 1 miljoen kijkers, waarschijnlijk dezelfde 1 miljoen die ook altijd naar popstars e.d. kijken. Ik haak in ieder geval af, want het is weer precies hetzelfde als de rest.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat is natuurlijk gewoon grote onzin. Er zit er volgens mij geen een bij Popstars die in de buurt komt bij de kandidaten die nog in TVOH zitten.

    Die Ewbank is wel weer erg irritant, echt zo'n mooi nummer weet ze te verpesten. Heb wel het idee dat veel nummers een beetje slechte keuze zijn voor zo'n show...
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind jij. Was imo prachtig alleen is haar uitspraak bij bepaalde woorden echt apart.

    Cookie, hoe had je dan verwacht dat het zou zijn?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, wat die Nick of Simon zei klopt dan waarschijnlijk, je vindt het cool of je vindt het superkut... Bij die uithaal liet ze wel horen dat ze kan zingen, maar voor de rest is het alleen maar gehijg, zo ergerlijk. Ben wel benieuwd naar die Esther, een van mijn favorieten :D
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze hebben ook nog een sing off.....:'-(

    Edit: Gooi maar een slot op dit topic, dit is echt nog slechter dan idols popstars en xfactor bij elkaar.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    :'-(

    Ben en Lenny blijven echt mijn favorieten! :D
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je het niet leuk vind rot dan gewoon op ipv van die zinloze opmerkingen.
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Dude dan kijk je niet goed zeg8) (of nog beter luistert niet goed)
    Dit is by far een veel hoger niveau qua zang en uitstraling dan die programma's die jij net op noemt.
    Als nou zo'n ventje als Jamai aan zou komen lag hij er in de 1e ronde al uit!

    Maargoed, leg dan eens uit waarom dit programma zoveel malen slechter is dan die programma's?;)
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Huil niet zo. Ga maar een ander topic lezen dan 8)

    Ligt het trouwens aan mij, of was Kiki vele malen beter dan Esther in die laatste sing-off?
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Op jou niveau ga ik niet discusieren. Leer eerst eens op een nette manier communiceren. Zo praten we niet in de grote mensen wereld. Maar dit zal wel aan dove mans oren besteed zijn.

    Ik vond het in het begin een goede show, 2e rondes werden al minder. En nu in de liveshows vind ik het teveel lijken op de rest van de zang talentenjachten, het vernieuwende is eraf.

    Was sarcastisch, maar ik zal dit topic idd niet snel meer opzoeken. En kiki was idd beter, maar de stem van de jury ligt al vast, zij gaan gewoon voor hun favorieten, de singoff is een formaliteit. Door de favorieten bliven de kijkcijfers hoog, behouden ze hun baan en verdienen ze de meeste knaken.
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Natuurlijk lijkt het enorm veel op die andere talentenshows alleen het enigste wat mij boeit en de reden waarom ik kijk is vanwege het enorme talent, en daarom vind ik zo'n uitspraak raar dat dit programma slechter is dan idols en xfactor en dat soort meuk.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Esther was beter \o/ Ik moet zeggen die Kiki deed het niet slecht, maar zij is toch een beetje dertien in een dozijn, terwijl die Esther echt een hele goede stem heeft ;)
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Esther was gewoon beter en heeft ook veel meer personality.
    Daarbij doet Kiki bij elk nummer zo aanstellerig, echt irritant.
     
  18. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan die lelijke Red Room gesponsord door vodafone... Haalt helemaal het tempo uit de show...
     
  19. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Popstars + xfactor vindt ik juist mega slecht vergeleken The voice of holland, eindelijks iets anders ... wordt er wel een beetje strontziek van om elk jaar maar popstars en xfactor te kijken :p haha
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Kiki zong het nummer beter dan Esther haar nummer, maar Esther had een te moeilijk nummer gekozen. Ik weet zeker dat als Esther een andere had, dat je goed had kunnen horen dat zij beter is. Kiki heeft zeker een hele goede stem, maar heeft te weinig persoonlijkheid en is idd meer een 13 in een dozijn. Ik zou haar wel graag als zangeres in een bandje hebben though :+
     

Deel Deze Pagina