1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The voice of Holland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 okt 2010.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ben ik met je eens. Ik vond Eshter ook beter, zij heeft echt een relaxte stem. Die eerste auditie was zo hard! Joan kiest ook een beetje gare liedjes, zou beter kunnen imo. Zou haar wel White Rabbit van Jefferson Airplane willen horen zingen of een oud liedje van Cher ofzo (jammer dat I got you babe een duet is).
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Whoo, voice of holland. Een vriend van me zat laatst in dat programma. Hij was de gitarist bij het huiskamer concert van anne.:9
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    nee joh, nummers van alanis morrisette zijn haar op het lijf geschreven.
    die in die eerste liveshow was trouwens ook geniaal (weet niet meer welk nummer dat was)

    is er al iets over de uitslag bekend?
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, niet allemaal gaar ofzo, maar soms kan het beter.

    Sing-off voor Joan en Esther en voor Nigel en Johnny.
     
  5. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Wel toevallig dat Jennifer WEER door is, en dat terwijl niemand haar mag. Wie smst toch voor haar!
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik krijg echt de kriebels van de stem van Jennifer, dat die er nog steeds inzit zeg........Van Velzen heeft by far de beste mensen.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Papa Ewbank kan wel een paar centen missen denk ik. ;)
     
  8. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Joan eruit is, maar ja, er moet er toch steeds één uit en ze waren alle vier goed.

    Maar waarom zit die Jennifer er nog in? Afgrijselijke stem, onbegrijpelijk. Ik mag toch hopen dat Pearl het wint in het team van Nick & Simon.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze is een mooie meid om te zien, net een engeltje. Maar haar stem is een no-no :+.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Mooie meid? Wat heeft zij een misselijke kutkop zeg. En die blik die ze trekt als ze hoort dat ze zogenaamd veilig is gestemd doet 'm helemaal.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zelf vind ik het niet veel, maar het is wel zo'n typisch 'mooi meisje', ziet er uit als een soort engeltje. Ik snap wel dat sommigen haar wel mooi vinden, maar is niet mijn ding.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, mensen vinden haar wel mooi inderdaad.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik mag hopen dat die Kim de Boer wint.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jennifer is echt niet mooi, moet je is van dichtbij kijken. Die heeft een lelijke huid zeg, 't is dat al die make-up erover heen zit..
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook! Maar aangezien de winnaar wordt gekozen door het publiek en al die pubermeisjes natuurlijk gaan stemmen zal Ben Saunders wel winnen. Ik snap die hype over hem niet, zo verschrikkelijk goed kan hij niet zingen (oke die auditie was erg goed, maar dat niveau heeft hij niet meer gehaald) en hij zingt ook alleen van de oude nummers (when a man loves a woman, .. grapevine, etc) :F:
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is daar nou erg aan? Beter dan al die nieuwe kutnummers die bij elke talentenshow 100x worden gezongen.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik vind die nummers die die Ben zingt de laatste tijd ook wel beter. Maar imo is die Kim verreweg de winnaar. Ik vond niet alles wat zij deed mooi, maar zij heeft steeds verschillende stijlen aangepakt en iedere stijl beheerste ze. Die Ben was ik na een ronde wel op uitgekeken eerlijk gezegd.
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde niet dat het erg was dat hij oude nummers zong, het staat er alleen een beetje krom ;). Maar ze zijn allemaal een beetje van hetzelfde genre, allemaal van die zoetsappige liedjes, en dat weten we nu wel. Probeer eens een ander genre.

    Ik vind trouwens die Leonie ook steeds beter worden, vooral met Man in the Mirror was ze zo goed.
    En Kim probeert inderdaad steeds iets anders, hoewel het nummer van afgelopen liveshow niet echt bij haar paste. (rolling in the deep van Adele)
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De rest zingt toch ook allemaal steeds hetzelfde? :)

    Laat Ben maar lekker winnen! Hij en Lenny zijn een frisse wind door de talentenjachten :)

    Kim mag van mij ook wel winnen...
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Lenny is dr uit :+

    Waarom is het krom dat Ben oudere nummers zingt? Zou toch raar zijn als hij ineens gaat rappen(beetje extreem voorbeeld maar je snapt het).
    Ben trouwens blij dat Lenny er uit is: leuke gozert, maar zingen kan hij niet. Hij speelde ook nauwelijks gitaar, maar dat terzijde :9

    Kim is erg goed, maar ik vind Esther persoonlijk leuker omdat die wat meer soul in haar stem heeft, maar dat is puur mijn smaak.

    Leonie is ook mijn favoriet van haar team, alleen mn moeder is he-le-maal weg van haar, wat heel irritant is omdat ze dan heel klagelijk gaat zuchten als anderen gaan zingen.

    Als laatste hoop ik wel dat de jury leden nog een aanzienlijke rol zullen blijven spelen, want ik vertrouw hen meer dan 'het volk.' Jeroen verbaast me trouwens altijd met zn goede commentaar!:eek:
     

Deel Deze Pagina