Tussenstand: Esther > Ben Pearl > Jennifer Kim > Shary-An Leonie > Anne Esther ! Ze is ook wel ziek goed! Flikker die Leonie en Anne er beide uit, ik wil Esther & Ben!
Esther zingt echt geweldig inderdaad. Maar ik denk dat Ben uiteindelijk toch gaat winnen. Kan ook gewoon een publiciteitsstunt zijn, Esther > Ben, zodat nog meer mensen op Ben (favoriet toch wel) gaan stemmen. Dat vraag ik me altijd af, hoe weet je of het eerlijk verloopt die stemmen en niet bijvoorbeeld al van te voren vaststaat dat Ben naar de finale gaat?
Ik denk ook: 'Ben móét toch wel doorgaan, of..?' Die breekt waarschijnlijk toch door, en Esther niet sowieso. Dusja.
Haha zie je wel, Ben met 120 vs 80 gewonnen... viel te verwachten maar voelt toch een beetje als bezeikte boel dat hij op het laatste nog even zo dik wint.
Gisteren was Lenny nog in de Arena om Three Little Birds te zingen. Geweldige stem heeft die gozer zeg. Jammer dat hij eruit ligt.
Wie kijkt er vanavond naar de finale? Ikke half, tijdens het studeren. Ik vind Ben toffe kerel met prachtige stem en dat is zeldzaam bij mannen. Liedjes als when a men loves a woman en if you don't know me by now, prachtig! Ik vind Pearl een prachtige stem hebben, en een vrolijke meid om te zien. Ik vind Kim een mooie stem hebben, ook goede pianist; rasmusicant. Topper. Alleen Leonie ben ik niet gek van .
Spannuuuuuuuund!! Heb er wel zin in, Ben zal wel winnen maar dat boeit me niet Ik vind Ben en Kim het best, daarna Leonie en Pearl.
Leonie zong wel goed hoor in de intro. Ben moet het wel van zijn mooie liedjes hebben, bij dit soort 'snellere' liedjes (intro; when you're gone van Bryan Adams) hoor je zijn stem niet goed genoeg. Deze zijn goed voor hem: [yt]P9oAlEOrqK4[/yt] [yt]RcKmJSU2wPY[/yt] Geen live-versie, jammer . [yt]SkPHyCvMWBc[/yt] kippenvel!
Mwa, mwa, jammer dat ze niet Rolling in the Deep speelde. Die track vind ik veel sterker. Overigens complimenten voor Leonie en Marco Borsato!
Vond Leonie niet zo sterk samen met Borsato. Ze heeft een hele goede stem, maar ik vond het gewoon niet passen bij het nummer. Dan zegt jeroen nog van 'Het is een mannenlied, dus heel goed gedaan!', maar dan denk ik: waarom doe je dan niet gewoon een lied waar je los op kan gaan én wat goed bij je past? Trouwens wel kut voor Ben van dat uitschietertje voor de uithaal maarja, kan gebeuren
Je ziet zo goed wie de echt performer is bij die 2, Borsato was veel minder geforceerd, wat uiteindelijk ook zwaar telt in het oordeel voor mij iig. Ben was gewoon weer gaaf net, ziet er allemaal zo makkelijk uit ^^