1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The voice of Holland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 okt 2010.

  1. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een verrassende winnaar zeg. was sinds de eerste aflevering en die ene dat ze in een boksring moesten zingen (waar ie er totaal werd uitgezongen) al duidelijk dat ie moest winnen. corrupte shit.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Elke week 3 miljoen kijkers en voor dit seizoen nog helemaal geen posts? Wutufuh.

    Wilde even kwijt wat een beroerde keuze dit nummer (Move like Jagger) is voor de voice :emo:

    Qua kandidaten was het vorige seizoen sowieso 100x beter, op de winnaar na...
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het dit seizoen ook veel minder leuk. Niveau is inderdaad veel lager, en van die Amerikanen en die Engelse dramaqueen vind ik ook onzin dat zij mee mogen doen. Het draait nu meer om hoe 'grappig' de juryleden kunnen doen, dan echt de kwaliteit van het programma. ;)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Guy is evenklein als Van Velzen. :lol:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vind het wel jammer dat die Ben weg moest, want die vind ik 10 keer beter dan de meeste van die anderen.
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja vind het ook belachelijk dat die weg moest. Wat is het nut nu dan van die battles ? Ben en Guy zongen allebei goed zei van Velzen. Alleen guy had 2 aardig grote fouten. Dan zou Ben toch door moeten gaan of niet ? Maar dan geen ze weer kijken naar de audities :confused: Snap dat niet echt. En dan gooit hij zijn favoriet want zo noemde die hem ook nog eens in de sing off. In mijn ogen gewoon om die anderen makkelijk te kunnen lozen omdat die toch niet boven guy uit konden komen.

    Ook jammer dat die joyce weg moest. Wat kon die geil boos kijken tijdens de audities. :9
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn er eigenlijk mensen die hier naar kijken? Ik kijk het altijd met ons mam, die is er gek van. :+

    Zo ja, belachelijk dat die Paul Turner steeds door gaat. Vond hem vandaag weer enorm zwak zwingen, hij kan alleen entertainen met zijn 'gekheid'.
    Chris, Niels en Bart vond ik vandaag enorm sterk. En tja, Charly heeft gewoon een topstem, maar dat was al bekend.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik kijk het nooit met ons mam.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Af en toe, maar eigenlijks waren alleen de audities leuk. Dit vond ik juist niet zo bij andere Idols klonen, o.a. Idols zelf.

    Kutprogramma's en nooit een wereldartiest eruit gekomen. Af en toe nog even het wilhelmus zingen bij een Interland van Oranje en een jostilied bij het songfestival, want meer kunnen ze niet.

    Kunnen Jamai en Jim wel musicals doen, maar serieus. :emo:
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je wil toch dat iemand je entertaint bij zo'n programma? 8) Of dat met gekheid is of met zang, boeit niet. Als deze manier van entertainen niet de bedoeling van het programma is, hadden ze hem niet door de selectie moeten laten komen. Overigens alles beter dan zo'n 13 in een dozijn zanger of zangeres die we nu al 10 jaar voorbij zien komen in tientallen programma's.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lol @ uitslag sing off die al op twitter rond zwerft....:lol:

    Jammer John, je uitmelk idee werkt niet!
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is dat echt? Die sing-off hebben ze gisteren gewoon al gedaan?
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja natuurlijk. Dat zenden ze alleen de dag erna uit.
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, ze gaan toch niet voor een sing-off weer al die mensen laten komen? ;)
    Aan de ene kant wel te begrijpen, anders duurt dat programma helemaal 4 uur, maar je kan toch ook niet verwachten dat iedereen zijn mond houdt. :p
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het programma heet 'The Voice of Holland'. Dat hij door de selectie kwam, is inderdaad slecht. Maar naderhand is hij steeds doorgegaan op stemmen van het publiek, niet door de jury.
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, maar dan zijn er dus al minimaal drie momenten geweest waarin het programma 'nee' had kunnen zeggen. ;) Selectie voor het programma, blinde auditie en de battle. Overigens vond ik hem gisteren echt tergend slecht zingen en irriteerde ik me daar te erg aan om het optreden nog leuk te vinden, dus het is niet zo dat ik hem door had laten gaan hoor. :)
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Yep, maar was het concept uberhaupt niet dat het zou gaan om de stem, om zo te voorkomen dat er een hele rits aan TBS'ers langs zou komen bij de audities?
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dat uitmelken en het gezeik eromheen is de voornaamste reden dat ik niet maar naar dit soort shows kan kijken. De daadwerkelijke content is misschien 45/60 minuten, maar het wordt zo uitgerekt dat je bijna 5 uur moet gaan zitten kijken. Ik word er doodziek van. Ik ben bovendien ook zo bang dat dit mogelijk een niet te stoppen trend is die zich gaat doorzetten naar andere vormen van entertainment. Alles om zo veel mogelijk geld te verdienen. Je ziet het al wel, maar laat het alsjeblieft ergens stoppen. Anders kan ik straks alleen nog maar boeken lezen als entertainment. En ik wil meer dan dat.

    Mijn leven is zo zwaar....
     
  19. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk het af en toe omdat me vriendin het wil kijke, vind het niet geweldig ofzo maar 100x beter dan popstars,idols,xfacor en al die bende:)
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Team Paul! \o/
     

Deel Deze Pagina