[TV] Thunder Races

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Mike, 26 apr 2003.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Kent iemand dit??? (vast wel)

Dit is een programma (op discovery: elke zaterdag om 15.00) dat een beetje lijkt op Scrapheap maar dan hebben ze 2 dagen, krijgen ze 800 euro om een auto (of meerdere, ligt aan de opdracht volgens mij) en andere onderdelen/materialen te kopen, zijn er 3 teams en ze moeten elke keer een auto "maken"/verbouwen, ook spuiten, spoilers bouwen etc.. Ik vind het erg cool, vandaag moesten ze gt auto's maken (ze hadden een bmw 320i, een ford sierra en een opel manta).

Vorige week (of die week daarvoor) moesten ze een auto maken die hele scherpe bochten moest kunnen maken dit door 2 voorkanten aan elkaar te lassen waardoor je dus dubbel kan sturen.

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat wil je weten?

3. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Kewl man!!!!(omdat Scrapheap Challenge ook kewl is)

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het vandaag (heel toevallig) een klein stukje gezien. Het was inderdaad wel leuk ja.....

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren ook toevallig gekeken.

6. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou gewoon weten of er mensen zijn die hier naar kijken.

7. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    m'n vriend kijkt er trouw naar

8. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel veel vetter dan scrapheap dit is tenminste een stuk realistischer, bij scrapheap gooien die programmamakers gewoon onderdelen die nog goed zijn en die van pas komen bij het thema op een bult en dan noemen ze dat een schroothoop, bij thunder races moeten die lui zelf alles regelen behalve de tools die mogen ze gebruiken.

M'n eigen foutje ff verbeteren, het is natuurlijk 800 pond in plaats van 800 euro.

9. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ga het ook effe checken, want zo te horen is het leuk

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    scrapheap zuigt ook, echt te dom voor woorden... :mad:

11. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Uhhh......NEE scarphead is vet (behalve dat et 3M x herhaald wordt).

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had het laatste stukje van de 1e aflevering van Thunder Racers gezien en ik dacht eerst dat het om Scrapheap ging, maar het was wel leuk. Maar aangezien het alleen maar om auto´s draait vraag ik me af of het nog wel lang leuk blijft. Scrapheap is juist leuk omdat ze steeds weer iets verschillends moeten maken. Ze moeten alleen wel kappen met die Amerikaanse versie want die sucks ass. Die Engelse presentator is gewoon de beste, maar hij komt dan ook van Monty Python.

Deel Deze Pagina