Damn, echt weinig, dacht altijd zo rond de 10 afleveringen, maar 6 is echt wel heel weinig :{ Wanneer beginnen ze dan weer?
Daar heeft Top Gear ook allang weer een weerwoord op gegeven. Ze hebben niks verkeerd gezegd/laten zien. Geen onwaarheden.
Ze wekten de indruk dat een electrische auto nog geen 60miles kan rijden met een batterij, als ze nu hadden gezegt "wij rijden weg maar de accu's zijn al voor 60% leeg" dan is het al een heel ander verhaal. Net zoals het doelloos rondjes rijden zodat de accu precies in dat dorpje is wekt de indruk dat er maar 30miles mee gereden kan worden.
Voor de mensen die niet zonder Top Gear kunnen. Clarkson Powered Up is nu te vinden via de bekende kanalen. Gaat die allemaal auto's testen op Paul Ricard. Karun Chandhok komt ook nog langs.
Kijk ik net op MyTVShows, zie ik eindelijk weer eens wat bij TopGear. In december nog een christmas special en dan in januari weer episodes. Zou eens tijd worden.
Voor de mensen die hier na nog niet genoeg kunnen krijgen is Top Gear at the Movies nu ook te vinden op de bekende plekken. Is zonder Clarkson maar met Hammond en May
Heb net een stuk van die christmas special gekeken, vond er niet zoveel aan. Hopelijk doen ze nog een keertje een tour door oost vs of west europa, vind de tour door zuid vs nog steeds een van de leukste.
Was wel grappig idd. Maar niet extreem grappig. Had soms weinig met auto"s te maken. En de "band" gevoel was er niet echt met de auto"s
Hier de link naar de hele special op Streetfire.com. Voor 1080p kwaliteit hoef er niet heen te gaan, maar is prima kijkbaar voor mijn doeleinden.