Vandaag even zitten kijken, hopelijk wordt het drietal nog grappiger al vond ik deze aflevering wel weer een verbetering.
Vond hem wel weer vermakelijk. Als vanouds wel veel 'gespeeld', maar zonder dat zou het denk ook minder leuk zijn.
Ging me meer om dat kleine stukje. Misschien een beetje vreemd verwoord. Deze week is het best informatief. Benton op het einde was wel grappig. Hehe.
Vanavond even de afgelopen aflevering kijken. Schijnt beter te zijn dan ep 3, die vond ik maar tegen vallen.
Vriend van mij deed dat altijd in Valkenswaard. Heb zelf toen ook een paar races gedaan toen ik 20 was. Hij had wel een tof bakkie. Zo Mazda 323 Hatchback. Helaas is Valkenswaard maar de enige in Nederland. En als ik toen meer tijd had, was ik het aan wel gaan doen denk ik. Misschien weer eens in de toekomst. Ipv Golfen.
Ook prima mee vermaakt. Seizoenen mogen ze wel langer maken, wordt nu weer tijd wachten op nieuw seizoen.
Extra Kimi footage: http://link.brightcove.com/services..._ymo8W4qKa2T3TITdqwBck7yC&bctid=1503721219001 Mooi bochtje @ 1.15. Geen gezicht in die Liana