Gisteravond tweede deel gezien. Moet nog steeds wennen aan de 'nieuwe look' van May. Vond het ook niet de beste special. Met dat soort wagens over onverharde wegen is even vermakelijk om te zien, maar al snel vond ik het te veel van het goede worden.
Normale serizoen is vandaag ook weer begonnen. Dacht altijd dat het er om 22 uur (onze tijd) er op was maar ze zijn nu al bezig. Dan zo maar downloaden
Over The Stig: 'While we were off-air his iCloud was hacked and now everyone in the world has seen his helmet' Vette aflevering weer!
Mooi fragment inderdaad. The Stig zag er sowieso als een droogkloot uit in het OV en die boekenwinkel.
Echt he, stelletje droogkloten. En met die navigatie, verbaas me toch steeds weer als je mensen in de auto ziet zitten met dat ding recht voor hun neus of schuin onder de binnenspiegel.
Geniale aflevering weer. Hoe James May ook achter het stuur zat van die Peugot. Hij ging er echt helemaal in op.
Zal niet lang duren voordat ie terug komt, een programma wat door 250 miljoen mensen bekeken word zal de Beeb heus niet zo lang van de buis houden. Keur de actie van Jezza tegen zijn producent niet goed, maar dit volgens mij ook achter de schermen plaats kunnen vinden.
Er zullen wel vaker dit soort incidenten hebben plaatsgevonden. Dit is gewoon en publiek op je plaats zetten van de BBC. En aangezien de BBC dit niet zomaar doet, zal het vast meer dan terecht zijn.
Komt omdat de bbc zijn niet zo politiek correcte houding over het algemeen niet kan waarderen. Helaas voor de bbc is het wel die houding die zo leuk is.
En dat konden ze wel met die viespeuk die een paar jaar geleden overleden is? Die deed ook wel dingen op TV die zeker voor die tijd niet door de beugel konden. Ik vind het een beetje met twee maten meten als het op Clarkson aankomt.
Stukje uit een artikel van nu.nl Mag toch echt hopen dat dit niet de werkelijke rden voor de klap was