Kortom, dont miss it! Ik ben benieuwd wat die Veyron kan. Of die brute kracht opweegt tegen de souplesse van die raceauto's die 1.17 enzo rijden daar.
Gisteren ook gekeken op BBC. Leuke eerste aflevering! Cool dat Hammond weer terug is ("don't make a big fuzz" ) maar hij zag er idd nog niet helemaal gezond uit.. Wat een crash.. auw
cultuurbarbaar! Ik mis idd nog wel de brutaliteit die ze vroeger wel hadden, het is nu nog een beetje braaf allemaal...
Je kan kijken op www.bbc.co.uk/topgear, maar dat is een hele gewar met files, en dowloaden en uitpakken, heb je dat dan speelt ie mischien niet zo goed af, dat hadden wij tenminste een keer bij een aflevering. Succes! :b:
Sorry, iets verkeerde site gegeven, hoewel je via daar er ook wel kon komen, maar deze is ff wat beter: http://www.finalgear.com/shows/topgear/ :b:
Ik kijk het altijd op veronica dan komt die chrash er wel weer op want zij zijn wat later met de afleveringen:b: Grtzzz Jesse
Dit staat op finalgear : 1 day, 9 hours, and 37 minutes until the next episode of Top Gear starts on February 11th. en de nieuwe afleveringen op veronica beginnen op: Vanaf vrijdag 2 maart zijn er weer nieuwe afleveringen van Top Gear te zien bij Veronica!
Kan niet wachten, tis alleen klote, ik heb de vorige aflevering gemist, die aflevering waar James onderandere de top snelheid van de Veyron ging halen. Kan dus niet wachten totdat ie op Veronica komt. :b:
Gewoon downloaden . Erg mooi filmpje is dat met de Veyron en hij haalt echt de 407 km/u! Veronica ligt momenteel HEEL erg achter... ze hadden het gister over de nieuwe Ford Focus die over 4 maanden zou komen... deze is inmiddels al enkele jaren op de markt...
volgens mij kan iedereen met een standaard UPS(of is het UPC) pakket BBC2 ontvangen, dus dan kan je altijd de nieuwste afleveringen kijken.
UPS levert de pakketten van UPC Nee, eigenlijk niet. Bijna iedere aanbieder van kabeltelevisie, digitaal of analoog, heeft BBC1/2 wel in zijn pakket zitten. Moet dus geen probleem zijn.